” This side macam muka daddy dia pula.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Anak Ernie Zakri, Nur Khawla Soleha Yang Kini Sudah Berusia 7 Bulan. Alahai Makin Bamb4m Lah Khawla Sekarang, Comelnya Pakai Topi Warna Merah. Makin Besar Makin Nampak Macam Muka Daddy Pula Khawla Ni !!

Nur Khawla Soleha merupakan cahaya mata pasangan selebriti, Ernie Zakri dan Syamel. Kini usia Khawla sudah pun mencecah 7 bulan dan perkongsian gambar terbaru Khawla bersama Ernie telah meraih perhatian ramai.

Khawla dilihat sangat comel dengan memakai topi berwarna merah. Dengan kapsyen ‘ makin aku jat0h cinta dengan anak ini, Khawla segalanya’, menunjukkan betapa Ernie amat menyayangi puteri sulungnya itu.

Semakin Khawla membesar, wajah Khawla semakin berubah-ubah. Jika dahulu ramai menyatakan wajah Khawla sangat seiras dengan Ernie namun kini wajah Khawla nampak seiras dengan bapanya pula, Syamel.

Sehingga artikel ini ditulis, p0sting Ernie ini telah menerima lebih daripada 17 ribu tanda suka daripada warganet. Ramai yang ger4m melihat wajah comel Khawla. Maklumlah ibubapa Khawla pun comel orangnya, semestinya anak pun comel.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Tidak kurang juga ada yang menyatakan Khawla mirip ibunya. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” This side mcm muke daddy dia pulak. Comel la Khawla.. Alaaa gondeng2 lola.. nak pol0k tium ngom0l2 leher tu.. “

” Ya Allah cepat baby cepat besar.. Nape comey sgt ni.. adoila ger4mm nya.. khawla curahan hati, tak mungkin ku melupakanmu.. “

” Alalaallaa nomeyyyy nyaaa diaaa.. C0py paste terus muka paknya.. Mulut dia tu comel.. sma cm ernie.. eee ger4m.. “

” C0py paste mommy dia ni.. Lola rindu khawla.. Nak Tanya beli topi khawla kat mana.. Cantik.. bila nak jumpa.. “

” Ada Rupa both.. ernie n syamel.. Khawla yg bijak, comel sangat.. kejap je dia dah besar kan.. makin bamb4m.. “

” Khawla ni comel la… sekali pandang macam daddy dia dua kali pandang eh macam eibu dia pulak.. Baby semakin cute.. “

” Aunty pun dah jatuh cinta dgn ketiga2 comel ni. Dah selalu jumpa dlm mimpi hi hi… punyalah minatnye. Daddy comel, Ibu comel, Khawla comel. Camne ni.. “

Sama ada Khawla iras muka ibu atau bapanya, Khawla sememangnya seorang bayi yang comel. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Nur Khawla Soleha membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ernie Zakri

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..