” Cantiknya mata dia, macam pakai lens.. ” – Netizen

Fasha Sandha Kongsi Video Terbaru Anak Saudaranya, Bunga Elhaq Buat Ramai Ger4m. Amboi Bulat Betul Mata Bunga Pandang Kamera. Muka Dah Nampak Semakin Seiras Dengan Sepupu Bunga, Aisha Amaira !!

Meninjau ke akaun Instagram, video terbaru Bunga Elhaq yang dikongsikan oleh Fasha Sandha telah meraih perhatian ramai. Bunga merupakan cahaya mata sulung adik Fasha iaitu Elisya Sandha dan suaminya, Uzair Haqimy.

Dengan kapsyen ‘ hey miss flower, sayang mami Sha ‘, perkongsian video ini telah menerima lebih daripada 5 ribu tanda suka daripada warganet. Ramai yang memuji wajah comel Bunga yang kini sudah berusia 3 bulan.

Ada yang menyatakan wajah Bunga semakin seiras dengan anak bongsu Fasha iaitu Aisha Amaira. Namun ada juga yang menyatakan wajah Bunga seiras dengan neneknya iaitu Sheila Rusly. Walau apapun, Bunga sememangnya sangat comel.

Selain itu, mata Bunga yang cantik turut mencur1 perhatian. Sekali pandang mata Bunga seperti memakai contact lens kanBunga pun pandai sangat memandang kamera apabila melihat wajahnya sedang dirakam.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang ger4m melihat wajah Bunga. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” So cute masahallah. What a beautiful baby, she looks exactly like Aisha.. sweet bunga, ger4m lak tengok.. “

” Comelnya.. Sesuai ngan nama nye Bunga Elhaq.. secantik bunga yg kembang mekar.. macam muka aisha pun ada.. “

” Kenapa comel sangat Bunga.. comey seiras Aisyah .. Segak muka..terpacak hidung tu mcm mamanya.. “

” Too adorable to handle comel sangat ni.. indahnya bunga.. semoga sentiasa sihat si cantik.. comelnyaaa hidung terletak elok.. “

” Awat Comey sangat ni cek aiiiii.. Muka sama mcm sis sheilarusly.. Masyallah cantik n comel nye bunga niii grrr ok suka terkenan kt baby dlm perut. Aamiin .. “

” Ya Allah, cantiknya mata dia. Mcm pakai lens … bulatnya mata dia.. bulat macam moleiq.. Doakan saya dpt baby girl lepas ni.. “

” Banyak ikut muka kak shila.. comel sangat ni.. mata dia lawanya.. muka semua iras-iras muka anak kak fasha.. “

Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Bunga Elhaq membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah. Pastinya seronok apabila Bunga sudah boleh berjalan dan bercakap nanti kerana boleh berkawan dengan Aisha Amaira.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fasha Sandha, Bunga Elhaq

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..