” Lama tak tengok gambar korang berdua, finally.. ‘ – Netizen

Gambar Terbaru Rosix Omar Bersama Noor Nabila Cur1 Perhatian Warganet. Wah Ramai Rupanya Yang Rindukan Gandingan Rosix Dan Bella. Eh Rosix Nampak Makin Kurus Lah Sekarang !!

Umum mengetahui, kakak kepada Noor Neelofa iaitu Noor Nabila sangat rapat dengan Rosix Omar sehingga mereka pernah membuat content Youtube bersama. Bukan itu sahaja, Rosix juga mempunyai hubungan yang amat baik dengan seluruh ahli keluarga Nabila.

Namun begitu, sejak Nabila mendirikan rumah tangga, rata-rata netizen mula menyedari yang sahabat baik ini tidak selalu bersama lagi dan content yang dimuatnaik di channel Youtube ‘Rosix & Bella’ itu juga dibuat secara berasingan.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram Rosix, telah memuatnaik dua gambar Rosix bersama Nabila. Perkongsian itu telah mencur1 perhatian warganet. Ramai yang meluahkan rasa rindu melihat dua sahabat ini telah kembali bersama di media sosial.

Selain itu, ada juga yang perasan penampilan Rosix sekarang kelihatan semakin kurus. Sehingga kini, gambar Rosix bersama Nabila telah mendapat ribuan tanda suka dan ratusan komen sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Ikuti perkongsian di bawah ini :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, pelbagai respon telah diberikan warganet dan rata-ratanya menyukai gambar Rosix dan Nabila. Antara komen-komen menarik adalah :

” Tgk Rosix dgn Bella teringt pkp. Sbb masa pkp lah layan YouTube channel diorang, haha. Momenttttt sgtttt tau.. “

” Lama tak tengok gambar korang berdua, finally. Pls nanti buat video lagi, rindu sangat nak tengok gelagat Rosix dgn Nabila.. “

” Dah lama tak tengok korang berdua gaduh manjaaahhh kt youtube. Pleaseee update youtube korangggg. Buat video masak ke, main bunga api ke, jalan2 ke. Pleasee.. “

” Rindunya dua ketol ni hahahhaha sumpah tak t1pu hahahah Bella dgn perangai dia, Rosix dgn perangai dia mmg matchhhh cptla buat video masak2 korg plssss rinduuuuu.. “

” Ehh nampak Rosix makin kurus lah, runc1ng dah dagu tu. Alahai rindu lah dekat korang, tgk gambar ni auto teringat video masak2 korang.. “

” Yeaaayyy, dpt lepaih rindu dkt Bella dgn Ocittt, rinduuuu bethooooolllll, manjaaaaahhhh.. “

” Lain macam lepas makeup ye Rosix, hahaha nampak dah sama iras plk Bella dan Rosix. Btw tak sabar nk tgk korang buat video lagi.. “

Alahai ramai yang rindu Bella dan Rosix buat video bersama lagi rupanya. Mungkin ada betulnya status Nabila yang sudah menjadi isteri orang merupakan penyebab kedua-dua mereka dilihat jarang bersama. Apa-apa pun semoga kedua mereka akan terus bersahabat baik sehingga ke akhir hay4t.

Silakan SHARE..

Sumber : IG rosixomar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..