” Memang sed1h tengok video ni, semoga Zamani kuat.. ” – Netizen

Video-Video Persembahan Hebat Zamani Di Konsert Doa Buat Zamani Raih Perhatian Ramai. Part Zamani Menang1s Ketika Menyanyi Lagu Namunku Punya Hati Tu Paling Seb4k. Sayu Tengok Zamani !!

Umumnya semua mengetahui tentang penyak1t Sk0liosis yang dih1dapi oleh vokalis kumpulan Slam, Zamani. Fizikal Zamani semakin hari semakin membongk0k kerana tulang belakangnya membengk0k gara-gara penyak1t ini.

Sekalipun keadaan kesihatannya begitu, Zamani tetap bersemangat untuk menghiburkan para peminatnya. Semalam telah berlangsungnya Konsert Doa Untuk Zamani di Zepp Kuala Lumpur. Ini adalah persembahan terakh1r Zamani sebelum Zamani menjalani pembed4han tulang belakang yang dijangkakan pada bulan November akan datang.

Meninjau akaun Instagram Astro Gempak, telah dikongsikan beberapa buah posting yang memaparkan persembahan Zamani. Selain Zamani, konsert ini turut dijayakan oleh Datuk Ramli Sarip, Rahim Maarof dan Fauziah Latiff.

Selama 2 jam berlangsungnya konsert ini, suasana sayu menyelubungi para penonton. Dengan lagu-lagu yang dibawakan di atas pentas, ianya menyentuh hati. Zamani sendiri tidak dapat menahan air mata dan menang1s di atas pentas disaksikan oleh ribuan peminat.

Jom tonton video di bawah :

Antara video-video lain :

Alahai seb4knya hati melihat Zamani mengalirkan air mata. Rata-rata warganet mendoakan untuk Zamani. Antara komen-komen yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Dug4an Zamani, semoga dipermudahkan segala urusan. t’ingat masa beliau kat GV bwa lagu Mengapa Perp1sahan Yang Kau Pinta.. “

” Ya Allah permudahkan lah urusan abg zamani. sihat kn tubuh badan dia. ceriakan hidupnya.. “

” Allah kes1annya, tak sanggup nak tengok huhu. Beratnya dugaan namun Zamani tetap kuat. semoga d permudahkn urusan zamani.. “

” Allahuakbar Saya doakan moga Allah permudahkan segala urusan zamani dan pulih kembali seperti sedia kala. Aamiin.. “

” Sed1hnya tengok, semoga Zamani kuat dan selamat menjalani pembed4han nanti. Semoga Zamani kembali sihat macam dulu.. “

” Nang1s tengok Zamani, besarnya dug4an yang perlu dihadapi. Semoga Zamani cepat sembuh dan dipermudahkan segala urusan nanti.. “

” Semoga Allah permudahkan urusan abg zamani slam.. Allahu mmg sed1h tgk video ni.. doakan yg terbaik utk abg zamani.. “

Ber4t mata memandang, ber4t lagi bahu yang memikul. Itulah yang dirasai oleh Zamani kini, namun berkat bantuan rakan-rakan dan kesungguhan pengacara Dato’ Aznil Haji Nawawi pasti ada sinar bahagia untuk Zamani nanti. Sama-sama kita doakan agar pembed4han Zamani nanti berjalan dengan lancar.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Astro Gempak, IG Zamani Slam Official

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..