” Tite dah pandai cakap lah, comelnya Lila.. ” – Netizen

Video Terbaru Lila Amina Yang Sudah Pandai Menyebut Beberapa Perkataan Raih Perhatian Ramai. Alahai Comel Betul Suara Lila, Sebutan Pun Dah Jelas !!

Perkembangan anak mula bercakap amat dinantikan oleh ibu bapa. Ada sesetengah kanak-kanak boleh bercakap awal, namun ada juga yang lewat boleh bercakap. Semua perkembangan anak kecil ini berbeza-beza.

Meninjau ke akaun Instagram Lila Amina, video terbaru Lila yang kini sudah boleh menyebut beberapa perkataan telah dikongsikan untuk tatapan peminat. Umum mengetahui Lila merupakan anak kepada pasangan selebriti, Scha Alyahya dan Awal Ashaari.

Video yang berdurasi beberapa saat ini dirakamkan ketika Lila berjalan-jalan di luar. Sambil berjalan, Scha meminta Lila menyebut mommy, daddy, kakak dan Aunty Joy. Lila boleh menyebutnya dengan baik.

Sekadar info, Lila dilahirkan pada 12 Februari 2021 kini sudah berusia 1 tahun 7 bulan. Lila merupakan anak kedua dan mempunyai seorang kakak bernama Lara Alana. Wajah Lila saling tak tump4h seperti kakaknya ketika kecil.

Jom tonton video di bawah :

Suara Lila yang cukup comel ini membuatkan ramai ger4m. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Tite dah pandai cakap la. Comelnya Lila.. baru dapat dengar suaranya.. hihihi, kamu itu tetap lucu seperti boneka hidup.. “

” Mumy ok ikut ank sy mumy jd mama dady deydey dia tak nk pgil sbnar pdhal msa 8bulan dady pndai je sebut.. “

” Comel je dia skip the trap hahaha.. This weekend kita go jalan2 with kakak okay.. tite, why so cute.. ” 

” Comelnya suara.. Macam kakak awak masa keciklah. Dulu kakak awak tu my fav bby tau. Siap wallpaper pun letak gambar Lara sampai kawan2 pun dah tahu .. “

” Comel je dia langkah lubang.. ger4mmmm dgn lila.. rasa nk kokahhhh.. ni kalau mar4h mesti nyaring klu teriak.. “

” Uish pandai dia jump tu.. ala comelnya suara lila.. I see sis Lara look’s c0py paste on her hehehee.. comellah tite.. “

” C0py paste betul dengan si Lara.. know know dah besar.. know know dah boleh cakap.. terasanya cpt ms berlalu.. “

Comel sangat suara Lila kan. Nampaknya selepas ini pastinya banyak celoteh Lila. Orang yang paling seronok semestikan kakak Lara kerana sudah ada kawan untuk berbual. Semoga Lila Amina membesar dengan sihat dan bijak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Lila Amina

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..