” Dramatik betul Gabriel ye, ekspresi muka wow tu dengan kita pun terwow sama.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Emma Maembong, Shariq Arshan Gabriel Yang Sangat Teruja Melihat Air Panc0t Cur1 Perhatian Peminat. Muka Excited Tu Comel Sangat !!

Bakal menginjak usia 2 tahun beberapa bulan akan datang, si kecil bernama Shariq Arshan Gabriel ini mewarisi kecantikan dan ketampanan mommy dan babanya, Emma Maembong dan Shazli. Raut wajah Gabriel yang handsome membuatkan peminat tidak jemu melihatnya.

Meninjau akaun Instagram Shariq Gabriel, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Gabriel ketika dibawa keluar bersiar-siar oleh Emma dan Shazli. Mereka sekeluarga menikmati angin malam dengan melihat air panc0t.

Gabriel yang sukakan air panc0t nampak begitu teruja dapat melihat suasana ini. Malah pada perkongsian terdahulu, ada dikongsikan video Gabriel bersama anak pengasuhnya melihat deretan air panc0t yang dihiasi dengan lampu berwarna warni.

Emma juga turut sama menyebut wow bersama Gabriel. Comel sahaja keluarga kecil Emma ini mengisi masa bersama. Bonding time yang menggembirakan tidak hanya si anak malah kedua ibu bapanya juga.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telahpun meraih hampir 13 ribu likes daripada peminat sejak ianya dimuatnaik. Antara komen-komen peminat :

” Dia punya waww macam menarik sangat tuuu haha. Dik, awk impress tgk air tu. Aunty impress tgk awak dik.. “

” Sekali dgn kita terwow wow, terujanya dia tengok air pancut. Mat salleh sungguh anak Emma ni.. “

” Geram la wowwww dia. Suke tgk time bpk nye peluk.. Sho sweet! Semoga berbahagia hingga ke jannah.. “

” Dia punya wowww tu sebenarnya nak pi dalam kolam tu haha. Eee ger4m betul bunyi wow dia tu, nk cub1t je rasa.. “

” Comelnya laa suara dia, dramatik betul Gabriel ye. Pandai sangat ni, ekspresi muka wow tu dengan kita pun terwow sama.. “

” Sukanya dia, Entahlah ger4m bethol dgn si Gabriel ni. Sampai terbawa-bawa dalam mimpi.. “

” Eeii ger4m pulak dekat budak k0kak sorang ni, excited dia nampak fountain tu. gembira boleh jalan-jalan ye Gabriel.. “

Dengar bunyi ‘ wow ‘ Gabriel membuatkan peminat sekali boleh terikut sebut ‘ wow ‘. Cute lah gaya excited Gabriel itu. Shazli juga nampak sisi penyayangnya apabila memel0k Emma dan Gabriel. Semoga keluarga Emma dan Shazli ini sentiasa dalam rahmat Allah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shariq Gabriel

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..