” Sampai senget-senget mulut nak cakap utara punya pasal, haha.. ” – Netizen

Pelakon Aishah Azman Kongsi Video Sedang Sho0ting Drama Terbarunya. Namun Telatahnya Yang Cuba Untuk Berdialog Loghat Utara Buat Ramai Terhibur. Lawak Betul Lah Dengar Aishah Cakap Utara !!

Meninjau di akaun Instagram milik pelakon Aishah Azman telah berkongsi beberapa video yang memaparkan Aishah sedang menjalani sebuah penggambaran drama terbaru yang bakal bertemu para penonton tidak lama lagi.

Namun apa yang mencuit hati adalah telatah Aishah dalam video itu yang cuba untuk berdialog dalam loghat utara. Video pertama memarparkan Aishah seperti memegang watak budak sekolah menengah yang baru pulang ke rumah dan bertemu ibunya.

Manakala beberapa video lagi memaparkan Aishah berlakon bersama pelakon lain dan sedang bercakap telefon. Gaya Aishah yang sampai tersenget-senget mulutnya untuk bercakap loghat utara telah mengundang tawa warganet.

Ada yang menyatakan yang gaya Aishah bercakap sangat kelakar dan over. Sehingga kini, video lakonan Aishah tersebut telah mendapat ribuan tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang terhibur melihat telatah Aishah ketika cuba berdialog loghat utara. Antara komen-komen warganet adalah :

” Sampai senget-senget mulut nak cakap utara punya pasal. Over betul cakap, haha lawak wey aku tengok.. “

” Allahuakbar, hang ni bukan loqat kedah dah ni, aku taktau hang mai daqi ceqok mana. Oqang kedah takdak nak heqot mulut sampai teqa tu, hahaha.. “

” Ishh ger4m tengok, macam nk bagi penamp4q sedaih mulut tu, hahaha keja dok senget tak berhenti. Mesti best drama ni kan.. “

” Teruk sgt tu Kak Aisha ckp utara. Lenggok cara loghat org kedah lain skit. Ni memang dah terpesong jauh ni, haha.. “

” Teruja lebih loghat tu, sis terhibur. Comel sungguh dengan macam2 gaya dibuat nk hidupkan watak, sabar jalh.. “

” Nasib baik ikin tk camni, klu ikin ckp loghat kedah lagu ni ,da lama kena lemp4ng da dgn azu hahahahahaha.. “

” Weh tudia, kalau mcm ni pnya loghat kedah krem lidah la kak oii. Besa2 ja tak ter0k smpai tara tu. Haha.. “

Patut lah ramai yang ketawa tengok Aishah cakap, memang kelakar. Apa-apa pun, Aishah telah melakukan sehabis baik watak yang diberikan kepadanya. Semoga drama ini akan membuat para penonton terhibur nanti.

Silakan SHARE..

Sumber : IG aishahazman8

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..