” Alololo eiii ger4mnya, putih merah kulit babynya.. ” – Netizen

Adira Suhaimi Kongsi Khabar Gembira Selamat Melahirkan Cahayamata Keempatnya. Wah Putihnya Baby Adira, Gebu Macam Ami Dia. Tahniah Adira !!

Menerusi akaun Instagram Adira Suhaimi, telah dikongsikan sekeping gambar dan satu khabar gembira yang menyatakan Adira telah selamat melahirkan cahayamata keempatnya hari ini pada tanggal 29 September 2022.

Wajah bayi Adira ini hanya ditunjukkan sedikit pada bahagian bibir dan ke bawah. Kelihatan anak Adira ini putih gebu orangnya sama seperti ami nya yang putih melepak. Menurut laporan Portal Berita Harian, Adira mendapat bayi lelaki.

Sebagaimana yang ramai sedia maklum, perkahwinan Adira bersama ahli perniagaan bernama Datuk Seri Adnan Abu atau dikenali sebagai Datuk Red sebelum ini telahpun dikurniakan 3 orang anak. Anggrek, Asan dan Anggun adalah nama anak-anak Adira dan Datuk Red.

Lahirnya si kecil ini, cukup lah 2 pasang anak Adira. 2 orang perempuan dan 2 orang lelaki. Turut dilaporkan, Adira berhasrat untuk ‘menutup kilang’ selepas melahirkan anak ke 4 ini. Dengan berat 3.5 kg, baby Adira kali ini dilahirkan secara pembed4han.

Jom tonton video di bawah :

Ucapan tahniah membanj1ri posting Adira ini dan sehingga kini sudah lebih 3000 tanda suka dicatatkan. Antara komen-komen peminat :

” Aww congratulations my love, semoga mommy dan baby sihat sihat dan selamat berpantang.. “

” Alhamdulillah tahniah Adira, selamat berpantang ye. Budak comel, nampk putih gebu kulitnya.. “

” Boboiboy alhamdulillah Yayang, tak sabar nak tengok baby. Syukur semuanya berjalan dengan lancar.. “

” Alhamdulillah…. Akhirnya baby keluar dahh.. Congrats mommy Dira. Selamat berpantang sayang.. “

” Tahniah Adira idolaku. Selamat berpant4ng dan semoga Ami dan baby sentiasa sihat walafiat. Putihnya baby.. “

” Alolo ee ger4mnya nampak sikitpun dah comel. Putih merah kulit babynya, mesti handsome besar nanti ni.. “

” Alhamdulillah. Tahniah and selamat berp4ntang. Cantik tarikh 29.9, baby pun putih nya kulit dia, macam ami jugak.. “

Alhamdulillah Allah permudahkan segala urusan Adira untuk melahirkan cahayamatanya ini. Tahniah daripada kami di Berita Kopak atas kelahiran ini. Semoga baby boy membesar dengan sihat dan Adira cepat sembuh seperti sediakala.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Adira Suhaimi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..