” Amb0i penuh drama Fatima ni, ger4m betul lah.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Fattah Amin, Nur Fatima Aisya Ketika Melihat Gula-Gula Buat Peminat Terhibur. Amb0i Fatima, Siap Ada Demo Lagi Bunyi Sak1t Gigi Tu. Lawak Lah Nyanma Ni, Tergelak Daddy. Haha !!

Pasangan Fazura dan Fattah Amin serta anak mereka, Nur Fatima Aisya kini sedang bercuti di pulau Langkawi. Setelah sibuk dengan pelbagai program, ini masa yang ditunggu-tunggu oleh pasangan ini untuk meluangkan masa bersama keluarga.

Banyak video-video menarik dikongsikan oleh Fazura di Instastory miliknya. Salah satunya ialah telatah Fatima ketika melihat banyak gula-gula disediakan di atas meja. Meninjau akaun Instagram Sayang Selaseh, telatah comel Fatima ini dapat ditonton.

Teruja melihat gula-gula itu, Fatima mengambil salah satu dan menunjukkan kepada daddynya. Fattah menyebut ‘ candy ‘ dan Fatima mengulangi semula perkataan tersebut. Spontan Fatima membuat bunyi ‘ ouch ‘ sehingga tergelak Fattah dibuatnya.

Pandai sangat Fatima ini, tahu sangat jika makan candy boleh sak1t gigi. Pandai berdrama si kecil kesayangan daddy dan mommy ini. Mulut pun sudah semakin petah bercakap sekarang, Nyanma oh Nyanma.

Jom tonton video di bawah :

Hampir 1000 likes telahpun dicatatkan untuk perkongsian ini dan antara komen-komen peminat yang boleh dikongsikan untuk pembaca :

” Auchhh candy, comel Nyanma. aunty tengok awak banyak kali Nyanma. Pandai sangat Nyanma ni, boleh berlakon.. “

” 0loloooh… kenape comel sangat baby Nyanma niih.. no .. noo to candy ye sayang. Super cute dan bijak dia.. “

” Pandai berlakon macam mommy daddy jugak Fatima ni. Haha comel je auchh, clver girl.. “

” Makin banyak vocab Nyamma sekarang. Aduhai dia cakap tu rasa nak g1g1t pipi Nyanma. Bijak nyanma.. “

” Tau pun sak1t gigi ouchh ko ya haha. aduhh drama juga si fatima ni, daddynya rajin melayan.. “

” Amb0i penuh drama Fatima ni, ger4m betullah. Pandai sangat buat bunyi sak1t gigi tu haha. Rasanya mcm dgr suara mommy gelak… Tahniah semakin bijak si comel tu.. “

” Makan candy. ouchhh macam abang haha. Bijak bijak, She buat lakonan sak1t gigi ye.. Jangan main2 she can acting like mommy daddy.. “

Walaupun masih belum 2 tahun usianya, sudah banyak perkataan yang boleh disebut oleh Fatima dengan jelas. Menceriakan suasana lah Fatima ini. Apa-apa pun, selamat bercuti Fatima dan semoga semua perancangan berjalan dengan lancar.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sayang Selaseh

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..