” Dengar nama bini terus terkej0t kawan, haha.. ” – Netizen

Video Respon Sponton Jep Sepahtu Ketika Penonton Memanggilnya Semasa Tengah Main Bola Di Stadium. Panggil Nama Lain Semua Tak Ada Respon. Sekali Sebut Nama Sari Yanti, Terus Lain Jadinya. Kelakar Lah, Haha !!

Nama pelawak terkenal dan juga penyampai radio iaitu Jep Sepahtu merupakan nama yang tidak asing lagi dalam industri seni hiburan tanah air. Sehingga ke hari ini, prestasi Jep dalam apa bidang yang diceburinya kian meningkat naik.

Meninjau di akaun Instagram milik hiburan.ringkas telah berkongsi satu video yang memaparkan ketika Jep bersama Superlawak FC ke negeri Kelantan untuk satu perlaw4nan bola sepak persahabatan baru-baru ini.

Dalam video itu, ketika Jep sedang bermain bola, kedengaran beberapa orang lelaki yang sedang menonton perlawanan itu telah berkali-kali menjer1t memanggil nama Jep. Namun Jep tidak memberikan respon dan tidak menyahut.

Tidak dengan nama Jep sahaja dipanggil oleh penonton, mereka juga memanggil Jep dengan nama ‘Tapan’ (watak Jep dalam Sepahtu Reunion). Namun akhir sekali kedengaran salah seorang daripada mereka menjer1t menyebut nama isteri Jep iaitu Sari Yanti. Kelihatan Jep terkej0t serta terus menoleh ke arah kerusi penonton.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen rata-ratanya terhibur melihat respon yang diberikan Jep setelah mendengar nama isterinya. Antara komen-komen menarik adalah :

” Dengar nama bini terus terkej0t kawan, haha. Lawak lah tengok Jep, mesti dia pun tak sangka ada yang panggil macam tu.. “

” Kene panggil Sari Yanti baru pandang, ad0i berdek4h ramai-ramai pas tengok Jep terkej0t hahaha.. “

” Haahaha tu lah tak layan sangat orang panggil, sebut je nama nama isteri baru ada respon ye Jep, mahu tersed4k Sari kt rumah.. “

” Dia tengah fokus tu nak ambil corner. Bila sebut nama isteri terus hilang fokus, terus ke laut fokus nak sepak bola tu, haha.. “

” Bukan tak layan, member fokus nk kick duk pikir lepas ke dak, haha. Sekali nama bini daaa, terkej0t member.. “

” Pangil Jep tak dengar, terus nama nama isteri, haha. Paling lawak ada panggil nama Cikgu Eja, hahaha Norlia Ghani.. “

” Nama orang rumah auto toleh, nama lain semua tak layan. Menoleh penuh terkej0t nak tgk siapa lah panggil nama bini dia.. “

Berdek4h mereka beramai-ramai selepas melihat respon Jep ketika mendengar nama Sari Yanti. Paling kelakar ada yang panggil nama watak ‘Cikgu Eja’ yang dilakonkan oleh pelakon Norlia Ghani dalam Sepahtu Reunion Live.

Silakan SHARE..

Sumber : IG hiburan.ringkas, sariyanti, Tik Tok mr_altruis

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..