” Stunning lah CP Sarimah ni, slim dan ramping betul sekarang.. ” – Netizen

Penampilan Che Puan Sarimah Ibrahim Di Gegar Vaganza Musim 3 Raih Perhatian Ramai. Wah Cantiknya CP, Dah Macam Anak Patung. Kurus Betul, Nampak Makin Muda Lah !!

Muncul dengan single berjudul Kini Kau Tiada sekitar tahun 2001, sudah 26 tahun usia lagu h1ts dendangan Che Puan Sarimah Ibrahim itu. Pernah menyepi seketika dari dunia seni hiburan, Che Puan Sarimah bahagia dengan kehidupannya bergelar isteri dan ibu kepada seorang anak.

Meninjau akaun Instagram Che Puan Sarimah, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gambar-gambar CP Sarimah ketika membuat penampilan khas di rancangan Gegar Vaganza. Tampil menawan dalam busana rekaan Rizman Ruzaini, penampilan CP Sarimah meraih perhatian.

Melihat kepada fizikal CP Sarimah yang sudah kurus dan lebih ramping dari dahulu pastinya ramai yang terpesona melihatnya. Sekalipun usianya sudah pun di awal 40-an, namun CP Sarimah masih tetap nampak muda.

Hasil solekan jurusolek terkenal Epie Temerloh juga menaikkan lagi seri wajah CP Sarimah. Peminat memuji kejelitaan CP Sarimah dan mengatakan CP Sarimah seperti anak patung. Tidak begitu dimamah usia, semakin berusia semakin muda pula nampak wajahnya.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telahpun meraih tumpuan daripada peminat dan antara komen-komen dan pujian yang diberikan oleh peminat :

” Macam anak patung weh, cantik. Lawa sungguh CP Sarimah ni, kita suka tengok. Makin ramping dan kurus.. “

” Suka sangat dengan Sarimah Ibrahim ni, makin lawa dengan makeup macam tu. Kurusnya dia, berapa kilo lah ni.. “

” Oh w0w, slay queen cantik sangat. Semakin cantik, slim ramping betul sekarang. Makin nampak muda CP.. “

” Dulu cantik, sekarang jelita. Terubat rindu malam tadi. Stunning lah cp Sarimah ni. Tak pernah tak cantik.. “

” Paling cantik forever, macam life barbie doll. Thank you, rindu lama tak muncul dekat tv hehe.. tengok-tengok dah kurus camtu.. “

” Barbie you are soo cantik. cantik bangat CP Sarimah, welcome back CP. Suka-suka dengar celoteh CP.. Looking gorgeous CP Sarimah.. “

” Finally CP sarimahibrahim kembali mengacara. Semakin cantik dan jelita, semakin hebat, semakin segar dan semakin mengg1la. CP one of my favourite host.. “

Penampilan yang semakin melet0p, aura CP Sarimah masih menebal dalam jiwa peminat. 4 tahun tidak muncul di kaca TV, penampilan CP Sarimah kali ini betul-betul memuk4u penonton semua. Apa-apa pun, semoga CP Sarimah terus ceria dan happy selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sarimah Ibrahim, IG Epie Temerloh

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..