” Lawak muka ger4m Dato’ tak sabar nak jadi doktor. Bersungguh-sungguh, haha.. ” – Netizen

Video Dato’ Fizz Fairuz Menyak4t Isterinya, Datin Almy Nadia Setelah Dapat Keluar Hospital Buat Ramai Terhibur. Part Dato’ Fizz Cerita Pengalamannya Jadi ‘Doktor’ Tu Memang Kelakar. Mesti Kecut Perut Datin Almy, Haha !!

Beberapa hari lalu, pelakon Dato’ Fizz Fairuz telah memaklumkan yang isteri tersayang, Datin Almy Nadia terp4ksa menjalani satu pembed4han selepas disahkan oleh doktor mempunyai cyst dan mengandung di luar rahim.

Terbaru, menerusi akaun Instagram Datin Almy telah berkongsi satu video yang memaparkan Datin Almy telah dapat keluar hospital. Dalam video itu, Datin Almy ditemani oleh Dat0′ Fizz menuju ke lif untuk ke tempat letak kereta.

Kedengaran dalam video, Datin Almy sempat mengucapkan kata terima kasih kepada Dato’ Fizz kerana sentiasa menemaninya ketika berada di hospital. Malah Datin Almy juga berkongsi yang Dato’ Fizz perlu membantunya lagi untuk menyunt1k ubat pada dirinya setiap hari selepas pulang dari hospital.

Namun apa yang mencu1t hati adalah telatah Dato’ Fizz yang tidak sabar untuk menjadi ‘doktor’. Sempat Dato’ Fizz berseloroh mengatakan dirinya merupakan ‘doktor bertauliah’ dan mempunyai sijil dari luar negara. Mendengar apa yang dicakap oleh Dato’ Fizz, terus Datin Almy berdek4h ketawa.

Jom tonton video di bawah ini :

( Klik butang KANAN > untuk menonton video seterusnya.. )

Di ruangan komen, rata-ratanya terhibur akan perkongsian video oleh Datin Almy. Bahkan mereka juga turut mendoakan kesihatan Datin Almy. Antara komen-komen menarik adalah :

” Kalau mcm ni perang4i laki dia nak ank 10 pun wife dia sanggup sebab betul2 suami yg jaga bini dia walaupun s4kit ke sihat ke tetap support.. “

” Semoga cepat sembuh Datin. Lawak muka ger4m Dato tak sabar nak jadi doktor, bersungguh-sungguh, haha.. “

” Ad0iii 10 patients sorang je yg selamat terus ghisauu nauu. Kes1an Datin pen4t ketawa dah ler baru lepas operation, haha.. “

” Kalau tak buat perangai memang tak sah lah Fizz ni, ad01 mengekek gelak tau bila dengar dia cakap.. “

” MasyaAllah macam laki kita klu da melawak aku yg tak tahan gelak cuma kadang ada juga aku ger4m hahahha sebab memanjang lawak.. “

” Alhamdulillah dapat keluar wad, semoga cepat sihat yer Almy. Hehe sempat lagi kan korang buat lawak macam ni.. “

” Ya Allah Dato ni kelakar saya suka lihat video ni, hehe penat ketawa. Gws Datin, mesti anak-anak pun tak sabar nk jump mama dorang.. “

Tak pernah lagi video Dato’ Fizz bersama Datin Almy tak kelakar. Tapi memang pasangan ni sangat lah sweet. Apa-apa pun kami dari Berita Kopak berharap semoga Datin Almy cepat sembuh dan kembali sihat seperti sedia kala.

Silakan SHARE..

Sumber : IG almynadiaofficial, fizzfairuzofficial

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..