” Pandai dah Ayash, banyak sangat cerita tu Ayash.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Bongsu Shuib Sepahtu, Ayash Affan Mengomel Sendirian Buat Warganet Terhibur. Alahai Dah Makin Banyak Mulut Lah Ayash. Riuh Sungguh, Ayash  Berborak Dengan Siapa Tu !!

Setahun sudah usia anak bongsu Shuib Sepahtu dan arw4h Siti Sarah Raissuddin bernama Ayash Affan ini. Dijaga oleh ibu Shuib, Ayash membesar dengan sihat dan ditatang bagaikan minyak yang penuh.

Meninjau akaun Instagram Amy_salmi, telah dikongsikan satu video terbaru Ayash. Kelihatan Ayash sedang berbaring di atas katil sambil mulutnya tidak henti berbunyi. Entah apalah yang dibebelkan oleh Ayash itu.

Memandang ke atas, bukan hanya mulut yang bising, tapi tangan Ayash juga sama laju bergerak. Rancak sungguh Ayash seperti berborak dengan seseorang. Apa lah agaknya yang diceritakan oleh Ayash itu yer.

Semakin membesar, semakin banyak telatah dan gelagat Ayash. Walaupun tidak dibesarkan oleh seorang ibu, Ayash sangat bertuah di kelililingi oleh insan-insan yang sangat menyayanginya sepenuh hati dan menjaganya dengan baik.

Jom tonton video di bawah :

Video Ayash ini telahpun meraih lebih 1000 tanda suka daripada peminat setakat ini. Antara komen-komen peminat :

” Pandai dah Ayash, banyak sangat cerita tu Ayash. Ayash borak dengan ibu ke tu, lovee banyak-banyak.. “

” Ayash, apa yang mengomelkan tu. Makin rancak mulut Ayash ni. Dah big boy Ayash sayang.. Dah banyak cakap tu.. “

” Ayash cakap apa tu sayang, seronoknya dia macam tengah borak dengan orang je padahal cakap sorang diri.. “

” Big boy dah Ayash. Alhamdulillah selesa Nenda yang jaga. Sihat , tubuh semangat dan bersih je.. “

” Waiting to play with Ayash, so cute clever boy ni. Ayash oii, happynya awak ni. Mar4h ke suka tu Ayash hehe.. “

” Berbual apa tu Ayash sayang, so cutelah dia ni. Apalah dibebelkan Ayash tu, hab1slah nanti kalau Ayash dah pandai cakap. reaksi neneknya nanti menjawab.. “

” Comel yee dia bebel apa tak kena tu Ayash. Membesar dengan sihat tau. sayang Ayash sangat-sangat.. “

” Alhamdulillah walau tanpa ibunda tercinta, jelas Ayash mendapat kasih sayang sepenuhnya daripada nenek, ayah , atok, abang dan kakak., Setiap yang berlaku ada hikmahnya.. “

Banyak betul mulut Ayash sekarang. Tunggu Ayash boleh bercakap nanti, tak terlayanlah nenek dan daddy hendak berborak dengan Ayash. Semoga Ayash sihat-sihat selalu dan menjadi anak yang soleh untuk daddy dan ibu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Amy_salmi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..