” Cantiknya, macam mama dia lah. Ala-ala orang putih.. ” – Netizen

Video Mustapha Kamal Bersama Anak Perempuannya, Salsabil Qur’ani Cur1 Perhatian Warganet. Alahai Demi Anak, Papa Turutkan Saja Buat Video. Cantik Sungguh Anak Dar4 Mustapha Sorang Ni !!

Meninjau di akaun Instagram milik pelakon Mustapha Kamal telah berkongsi dua video bersama anak perempuannya iaitu Salsabil Qur’ani. Dalam video itu, Mustapha kelihatan berada di sisi Salsabil sambil melayani anak gadisnya itu merakam video.

Tulis Mustapha di ruangan kapsyen, dirinya dipaks4 oleh Salsabil untuk membuat mimik muka mengikut lirik lagu tersebut. Namun akui Mustapha, membuat video bersama anak dapat menghilangkan stress.

Perkongsian video tersebut telah menarik perhatian warganet. Ramai yang terpegun melihat kecantikan anak ketiga Mustapha ini yang sudah pun dewasa. Bahkan ada yang menyak4t mahu menjadi menantu Mustapha.

Sehingga kini, video yang dikongsikan oleh Mustapha telah mendapat lebih 1 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagramnya. Comel je tengok gaya Mustapha dalam video, macam-macam gaya dibuatnya.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, selain terhibur dengan telatah Mustapha, ramai yang memuji kecantikan anak Mustapha ini. Antara komen-komen menarik adalah :

” Cantiknya, macam mama dia lah. Hahha terhibur saya tengok gaya papanya layan anak dar4nya, hehe.. “

” Macam2 gaya buat, haaha hidup Mega Holding. Cantik lah anak perempuan dia, nak jadi menantu blh tak, saya pun ada syarikat juta2 jg, hahaha.. “

” Steady la papa, sporting layan anak. Ingtkan dengan minah saleh mana td, rupanya dengan anak ye.. “

” Yela, Ceo Megah Holding pn stress uruskan bisnes juta2, perlukan jg hiburan untuk release tensi0n tu, hahaa.. “

” Comel dua-dua, anak paling cantik. Anak punya Pasal papa turut saje papa ooi, huhuhu, lawak lah.. “

” Assalammualaikum Papa. Nak tanya knp lepas tengok post ni, rusuk kiri saya tetiba rasa berdeny0t2, ada tgh cari calon menantu tak papa.. “

” Hebat Abe Mus, hehehe layann. Cantik Salsabil, dah besar muka iras betul dengan mamanya, ala2 orang putih.. “

Alahai memang cantik anak dar4 Mustapha ni, saling tak tumpah seperti ibunya. Selain Salsabil, perkahwinan Mustapha Kamal dan Susan Manen dikurniakan tiga lagi cahaya mata iaitu Sabella Qawiema, Aulia Qayyiem dan Naqli Qaddiem.

Silakan SHARE..

Sumber : IG mustapha_kamal, salsabil.qurani

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..