” Turun tangga sambil kira, dah sampai bawah terus lepas tangan nak lari. Haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Nur Fatima Aisya Di Istana Ketika Menuruni Tangga Bersama Fazura Dan Fattah Amin Raih Perhatian Peminat. Wah Pandai Fatima Mengira. Elok Sampai Bawah Nak Tinggal Mommy Dengan Daddy Yer. Aktif Sungguh, Hehe !!

Pada perkongsian terdahulu Fazura di Instagramnya, Fazura ada memuatnaik beberapa keping gambar dan video yang memaparkan Fazura bersama Fattah Amin dan Nur Fatima Aisya bersama potret khas yang diberikan oleh Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah dan Tengku Permaisuri Selangor, Tengku Permaisuri Norashikin Abdul Rahman.

Meninjau entry terbaru Fazura, satu video baru Fatima dikongsikan untuk tontonan peminat. Memaparkan gelagat si kecil Fatima ketika mereka sama-sama berjalan menuruni tangga di Istana membuatkan peminat terhibur.

Belum genap 2 tahun usianya, Fatima sudah pandai mengira 1 sehingga 10 dalam bahasa Inggeris. Seronok melihat Fatima berpimpinan tangan bersama mommy dan daddynya. Kata Fazura, mereka terpaks4 turun mengikut kiraan Fatima.

Bukan hanya mommy dan daddy yang mengatur langkah mengikut Fatima, tetamu lain di belakang pun ikut sama melangkah satu demi satu anak tangganya. Sampai ‘traffic jem’ lah Fatima di tangga, ramai yang beratur menungga Fatima, hehe.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Fazura ini telahpun meraih hampir 95 ribu likes daripada peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Cute princess, baby princess ni. Cantiknya family ni, ger4m Nyanma so cute and clever girl.. “

” Bijaknya Fatima sayang, layankan princess kira anak tangga haha. Clever girl, dah jadi traffic jem sekejap haha.. “

” Sambil kira sekali dengan fatima sambil teruja tengok baju mummy fatima. Fatima the cutest.. “

” Nak mini fattah pula lepas niii mesti comel . Pandai dia mengira ya, comelnya Nyamma turun tangga sambil kira, orang lain pun kena tunggu dia dulu.. “

” Hehe turun tangga sambil kira, Nyanma ni kan clever tau. Yang belakang pun mengikut je langkah setapak setapak haha.. “

” Aaa so cute Fatima, clever dan sopan Fatima ni. Dah sampai bawah terus lepas tangan nak lar1 haha.. “

” Let’s learn Maths with Fatima hehe. Haa dan sampai tu menonong dia jalan haha, terus t1nggal daddy dengan mommy. Comelnya Fatima.. “

Gembiranya Fatima dapat ke istana, telatahnya itu menghiburkan semua yang melihat. Semoga Fatima membesar menjadi seorang yang bijak pandai, berwawasan tinggi seperti mommy dan daddynya serta menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fazura

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..