” Alolo riuh mulut, pandai nak sembang dah.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Raja Ilya, Talita Love Yang Rancak ‘Berborak’ Dengan Mommynya Buat Peminat Terhibur. Alahai Suara Dengan Mimik Muka Tu Cute Betul !!

Sudah 2 bulan sejak Raja Ilya selamat melahirkan cahayamata sulungnya, Talita Love. Bayi kacukan Melayu Inggeris ini mewarisi wajah daddynya dan seringkali dikatakan oleh peminat c0py paste daddynya.

Meninjau akaun Instagram Talita Love, telah dikongsikan satu video terbaru Talita. Dalam video ini, Talita membunyikan suaranya seakan-akan berbual dengan Raja Ilya. Di ruangan kapsyen juga tertulis ‘ Let’s chat ‘.

Alahai Talita, comel sungguh bunyi suara tu. Moment yang paling membahagiakan untuk si ibu melihat perkembangan bayinya dari hari ke hari. Tergelak Raja Ilya melihat gelagat comel Talita ini. Komen peminat, tentu Talita juga banyak mulut seperti mommynya itu.

Senyuman Talita boleh membuatkan sesiapa yang melihat akan cair. Lagi ditegur oleh mommy, semakin kuat suaranya dibunyikan. Sehingga kini, video ini telahpun mendapat lebih 1000 tanda suka daripada peminat sejak ia dimuatnaik.

Jom tonton video di bawah :

Alahai comelnya Talita, apabila besar nanti pasti akan menjadi secantik mummynya. Antara komen-komen peminat :

” Alololo riuh mulut bercakap, cute baby. Ger4m la tengok dia. makin besar makin bijak.. “

” Alolo so cute, pandai nak sembang dah. Apalah yang dicakap tu Talita, Wish too meet you very soon dear.. “

” Talita Ur such a sweet angel. that baby cooing sound she makes just melts my heart.. “

” Alololo syg ger4mlah. Nak pandai cakap, cantiknya pink rebon comel2 sangat little Talita.. “

” Melt1ng sungguh la tengok dia. Ger4mnya dengan talita, nk g1g1t pipi temb4m tu.. sedap bunyi suara tu..”

” So beautiful, ooo cute alahai ca1r senyum tu. awak memang cantik macam mommy awak pun, tapi mommy awak tk ada terlebih pipi macam awak pun.. “

” She’s adorable, dah rupa mommy dia dah. Riuhnya mulut nak berborak, mesti talkative macam mommy ni.. “

Talita Talita, belum ‘dapat mulut’ lagi sudah seriuh ini. Bayangkan Talita pandai bercakap nanti, tentu non-stop suaranya bergema dalam rumah. Apa-apa pun, semoga Talita membesar dengan sihatĀ  dan menjadi anak yang soleh untuk mommy dan daddy.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Talita Love, IG Raja Ilya

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..