” Tracie ni macam Mira Filzah, pandai pula bagi pickup line kat Mamu.. ” – Netizen

Video Tracie Sinidol Memberi Pickup Line Kepada Sharnaaz Ahmad Dalam Program MeleT0P Buat Penonton Terhibur. Amboi Tracie, Boleh Tahan Kelakar Juga Yer. Terus Tak Senang Duduk Sharnaaz, Hehe !!

Program hiburan MeleT0P merupakan rancangan terbitan Astro yang mengulas isu-isu terkini dunia hiburan. Program ini dihoskan oleh Nabil Ahmad bersama hos jemputan yang sentiasa berubah pada setiap minggu.

Pada minggu ini, Tracie Sinidol dijemput sebagai hos jemputan. Walaupun Tracie masih baru dalam industri seni, namun kehadiran Tracie dalam program ini telah menambah keceriaan penonton kerana Tracie dilihat tidak kek0k dan bersahaja.

Ramai tidak menyangka Tracie mampu menjadi pengacara dengan baik dan menghidupkan suasana. Antara yang mencur1 perhatian ialah ketika Tracie dan Nabil menemuramah Sharnaaz Ahmad dan Siti Saleha.

Tracie boleh membuat lawak dengan memberi pickup line kepada Sharnaaz sehingga membuatkan Sharnaaz bangun dan tersipu-sipu m4lu. Nampaknya Tracie sememangnya memiliki bakat sebagai hos dan boleh pergi lebih jauh lagi dalam industri seni.

Jom tonton video di bawah ( video penuh di hujung artikel ) :

Di ruangan komen, ramai yang terhibur apabila melihat Tracie menjadi hos pada minggu ini. Antara komen-komen yang diberikan :

” Tracie ni mcm mira filzah la.. kelakar pulak tu.. sepahtu reunion boleh invite tracie ni. byk pickline dia ni.. “

” Tracie cantikkkk.. pandai bagi pickup line kat mamu.. lawanya tracie ni.. boleh pergi jauh next berlakon plk.. “

” Tracie ad AURA mcm Neelofa la jd host MeleT0P.. Good Job Tracie.. Tracie ni ok tp kalau blh pls la kurangkn sikit praise diri sendiri time on air.. “

” Pandainya traciesinidol_official jadi hos.. suka saya tengok dia.. Comel and cantik.. Tracie ni muka n suara mmg macam mira filzah laaa.. “

” Tracie cantik kekalkan dia jadi host melet0p .. Tengo nabil digandingkan dgn tracie nmpk serasilah.. Meriah pentas bila nabil dgn tracie digandingkan.. ” 

” Kekalkan Tracie untuk Melet0p. Antara host jemputan yg paling best.. Lucu dan comel nelofa pun kalah ni.. “

” My most favret female host in melet0p so far, Tracie, Selalunya tak tengok melet0p, kalini tengok sbb ada Tracie.. “

Ramai yang berharap agar Tracie dikekalkan sebagai hos tetap program MeleT0P ini. Ada juga berharap suatu masa nanti Tracie menceburi bidang lakonan pula. Semoga Tracie Sinidol berjaya mencipta nama dalam industri seni tanahair.

Tonton video penuh di bawah :

Silakan SHARE..

Sumber : IG dan Youtube Melet0p, Tracie Sinidol

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..