” Comelnya ustazah kecil ni, dah pandai posing ala-ala model muslimah.. ” – Netizen

Video Dan Gambar Anak Maryam You Narae, Rina Melawat Islamic Arts Museum Raih Perhatian Warganet. Wah Comelnya Rina Berhijab Dan Berjubah. Dah Macam Model Muslimah Cilik !!

Pada bulan Oktober akan datang akan genaplah usia anak kepada Maryam You Narae iaitu Rina setahun. Wajah comel kacukan Melayu Korea Rina sering membuatkan peminat ger4m, apatah lagi Rina seorang yang suka mel0ntarkan senyuman.

Meninjau akaun Instagram Durian Kimchi Junior, telah dikongsikan gambar-gambar dan video ketika mereka sekeluarga melawat Islamic Ars Museum. Rina yang dipakaikan tudung dan jubah nampak cute seperti model muslimah.

Rina nampak selesa sahaja bertudung dan berpakaian menutup badan sebegitu. Tidak lokek dengan senyuman, setiap kali ditegur oleh mamanya pasti bibir Rina mengukir senyuman lebar. Alahai manalah warganet tidak ger4m melihat Rina.

Sehingga kini, perkongsian oleh Maryam ini telahpun meraih hampir 10 ribu tanda suka daripada warganet. Rata-rata mereka juga gemar melihat Rina memakai tudung dan memuji kecomelan wajahnya itu.

Jom tonton video di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar dan video seterusnya )

Bukan Rina namanya kalau tidak ceria, sama seperti mama dan daddynya juga. Antara komen-komen warganet :

” Oh my god, so so cute Rina. Comel sangat Rina ni, ger4m tegok pakai tudung nampak cantikk sangat.. Kecik2 dh blh jd model muslimah.. “

” Comelnya sedang elok dengan dia, alaa comelnya model muslimah sorang ni. Alhamdulillah cantik bertudung ye Rina.. “

” Comel sangat budak kecik ni, Rina kenapa cute sangat ni. So beautiful lah Rina ni, maniss sangat awak ni.. “

” Cantiknya dia begini, thumb up untuk Rina. Pandai Rina posing, posing cute modest gitew.. tak sibuk nak bukak pun tudungnya.. “

” Ishh ger4mnya Rina ni, so cute nampak selesa je Rina pakai. Hajah kecik ni kejap je dah besar.. kecik kecik dah pandai posing.. “

” Comelnya ustazah kecik ni, hari hari pun comel budak ni. Terpaling cute, anak siapa lah ni cantik sangat.. “

” Rina nampak selesa bertudung. ada chance nanti suka pakai hijab Insha Allah amiin. Comellah awak ni macam anak patung.. “

Sejuk mata memandang Rina bertudung dan berjubah, bolehlah sesiapa mengambil Rina menjadi model cilik muslimah nanti. Apa-apa pun, semoga Rina terus membesar dengan sihat dan menjadi anak yang sopan serta berbudi pekerti.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Duriankimchijunior

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..