” Putih melepak, comel dan gebunya hero Anzalna yang ni.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Anak Kedua Anzalna Nasir, Mohamad Emirhan Yang Kini Berusia 4 Bulan Jadi Perhatian Peminat. Amboi Handsome Boy Ni, Makin Besar Makin Putih Melepak. Gaya Tu Macam Orang Besar Sangat, Hehe !!

Gara-gara terlalu banyak menonton drama Turki ketika hamil anak keduanya, Anzalna memperolehi seorang anak yang mempunyai raut wajah seperti orang Turki. Mohamad Emirhan nama yang telah diberikan oleh Anzalna dan Hanif Zaki untuk hero kedua mereka ini.

Meninjau akaun Instagram Anzalna Nasir, telah dikongsikan sekeping gambar terbaru Emirhan. Pada 20 September, genap lah usia Emirhan 4 bulan. Sudah banyak berubah wajah Emirhan dari waktu lahir dengan wajahnya kini.

Semakin putih melepak kulit wajah Emirhan dan nampak kemerah-merahan. Emirhan yang diletakkan di atas sebuah kerusi ini duduk dengan gaya mendepakan tangannya. Kapsyen Anzalna juga mencuit hati peminat yang membacanya.

Seloroh Anzalna, Emirhan dipaks4 untuk mengambil gambar tengah pan4s sehinggakan mata pun sus4h hendak dibuka semata-mata untuk content mommy nya. Lucu Anzalna ini walhal ada payung sebenarnya di bahagian atas Emirhan.

Jom baca perkongsian di bawah :

Beberapa jam selepas dimuatnaik, perkongsian oleh Anzalna ini menerima ratusan komen daripada peminat sehingga artikel ini ditulis. Antara komen-komen peminat :

” Ape yang comel sangat nih… dah macam menteri ek cara tu… anzalna.. bila dapat gom0l nih.. “

” Soo soo cute Emirhan, tolonglah beranak ramai ramai sis, yang keluar makin comel. So handsome and fluffy.. “

” Handsomenya lahaiii, macam anak mat salleh dah tengok. kapsyen mom tak pernah tak kelakar haha.. apa la nasib emirhan.. “

” Putih melepak, comel gebunya hero Anzalna yang ni. Besar esok-esok g1g1t jari ladies ladies.. “

” Hahahaah omg beautiful boy. Alahai baby boy Emirhan, anak arab mana ni putih sesangat.. “

” Handsomenya Emirhan, putih gebu macam anak mat salleh terus. Dah nampak muka mummy dia.. “

” Gebu ter0k, masya Allah sistur ger4mnya tengok baby Emirhan ni. Putih melepak macam anak patung.. “

Hai lah Emirhan, nampak gayanya pasti ramai peminat yang terg1lakan Emirhan apabila Emirhan besar nanti. Muka handsome ala-ala Turki ni, segak betul. Semoga Emirhan sihat selalu dan sentiasa menjadi pendamping setia mommy dan daddy.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Anzalna Nasir

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..