” Serupa baby Korea lah Evie, comel sangat dia.. ” – Netizen

Harris Alif Muatnaik Gambar Terbaru Anak Perempuannya, Evie Khadeeja Yang Kini Berusia 7 Bulan Lebih. Alahai Comelnya Evie Dengan Topi Pink Tu. Mata Sepet Dah Macam Awek Korea Lah Evie !!

Diberi nama Evie Khadeeja, anak sulung kepada pasangan Intan Ladyana dan Harris Alif ini antara bayi popular yang lahir pada tahun 2022. Semenjak wajah Evie dipamerkan kepada umum, si kecil ini terus mencur1 perhatian peminat.

Kini Evie telahpun berusia 8 bulan dan membesar dengan sihat. Meninjau akaun Instagram Harris Alif, telah dikongsikan sekeping gambar terkini Evie. Dengan kapsyen pendek terulis ‘ Manja daddy & mommy ‘, Evie nampak comel.

Dipakaikan topi kait berbentuk bear, Evie memandang tepat ke arah kamera. Wajah Evie dikatakan oleh peminat saling tak ubah seperti wajah Harris, seakan-akan melihat Harris dalam versi perempuan. Dengan mata sepetnya itu, Evie dikatakan oleh sebilangan peminat macam anak orang Korea.

Dagu Evie yang nampak berlapis, lengannya juga kelihatan berketul-ketul, boleh tahan semangat juga princess Intan dan Harris ini. Ketika baby sudah comel, pastinya apabila Evie besar bakal secantik mommynya.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongsian oleh Harris ini telahpun meraih hampir 6000 tanda suka daripada peminat sehingga kini. Antara komen-komen peminat :

” Cantiknya baby Evie ni, anak mommy princess Evie. Muka daddy, c0py terus muak daddy.. “

” Oloh comelnya, ger4m tengok. Muka daddy dia la, subhana Allah. Daddy mommy cantik, anak pun cantik.. “

” Putih melepak, ger4mnya rasa nak c1um. Baby Evie yang comel., muka daddy sangat.. “

” Serupa baby Korea lah Evie, ala-ala comel sangat dia. Macam anak Jepun pun ye, cub1t pipi sikit boleh tak.. “

” B4mbam Evie, mata daddy, muka pun daddy so cute lah princess ni. Fotokopi daddy sangat.. “

” Wow this baby is so cute. Daddy junior sangat dengan mata sepet tu, dah macam baby Korea lah Evie.. “

” Alhamdulillah, comel anak mommy dan daddy. Sebijik macam muka daddy, sejuk anak perempuan ikut muka ayah ni.. “

Princess kesayangan Intan dan Harris yang membawa keceriaan kepada semua. Wajah seiras macam daddy dan cantik seperti mommy. Apa-apa pun, terus membesar dengan sihat Evie dan menjadi anak yang solehah buat kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Harris Alif, IG Intan Ladyana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..