” Putihnya baby, ger4m tengok.. ” – Netizen

Video Terbaru Anak Ayie Floor88, Nayla Amanda Yang Kini Berusia Hampir 2 Bulan Raih Perhatian Ramai. Alahai Comel Sangat Ni, Kulit Putih Gebu. Wajah Sebijik Macam Mommy Amanda !!

Meninjau ke akaun Instagram isteri Ayie Floor88 iaitu Tasha Awie, beberapa p0sting video dan gambar terbaru anak mereka, Nayla Amanda telah meraih perhatian ramai. Usia Amanda kini hampir 2 bulan tidak lama lagi.

Video yang dikongsikan sangat sweet sekali kerana keluarga kecil ini mengenakan pakaian sedondon bersama dengan tshirt berjenama Levis. Terpancar kebahagiaan Ayie dan isteri dengan kelahiran Amanda dalam kehidupan mereka.

Ramai menyatakan wajah Amanda mewarisi wajah ibunya terutamanya kulit Amanda yang sangat putih melepak. Turut mencur1 perhatian ialah penampilan Tasha yang kembali langsing dengan begitu cepat selepas bersalin.

Selain itu, video Amanda dipakaikan romper berwarna biru gelap dan beriben juga turut membuatkan ramai ger4m melihatnya. Alahai memang comel sangat Amanda ni. Apabila ada anak perempuan ni memang pakaian pun cantik-cantik digayakan.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang ger4m melihat wajah comel Amanda. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Comel mak dan anak.. mulut mcm daddy.. macam ikut muka wife ayiee.. cantiknya baby.. Suka tgk kak tasha nie selalu follow.. “

” Semua ckp daddy.. i’ll go with mommy la .. muke mcm bini fizo skrggg ler .. cntikk.. Sweetnya semoga kekal bahagia selama-lamanya.. 

” Ya Allah… Putihhh nya bby…. Ger4mmm tgkkk.. slimnya tengok kak tasha.. cemb0ru tengok.. comelnye amanda.. “

” Selalu mendoakan kesejahteraan family Korang. Jika Ayie suami terbaik, Tasha isteri terhebat, maka Amanda anak terbahagia .. “

” Cuteeee jerr family nii… Semoga keluarga kecil ini dirahmati Allah selalu dan diberikan kesihatan yang baik aminnn.. “

” Sweetnya… baby comel, momy cantik.. Alhamdulillah.. tahniah Ayie and Wife. Semoga jadi anak yg solehah .. “

” Alahaii amandaa comel angattt.. Amanda jangan comel sangat… ger4m nie.. belom lagi dapat pegang awak… “

Semoga Nayla Amanda membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah. Semoga kehidupan rumah tangga Ayie dan juga isteri berkekalan sehingga akhir hay4t dan berbahagia selalunya bersama si comel.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tasha Awie

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..