” Tahniah Janna, Alhamdulillah rezeki. Rumah baru lagi.. ” – Netizen

Janna Nick Kongsi Gambar Berada Di Hadapan Rumah Barunya Raih Perhatian Peminat. Wah Besarnya Rumah, Rumah Kedua Dah Berjaya Dimiliki. Cantik Dan Luas Rumah, Murah Rezeki Janna !!

Janna Nick antara bintang yang sering menjadi sebutan dan perbualan ramai. Seorang yang kuat bekerja, Janna tidak hanya bergelar pelakon dan penyanyi namun kini bergelar pengarah dan sudahpun mengarahkan beberapa buah drama.

Meninjau akaun Instagram Janna Nick, telah dikongsikan sekeping gambar terbaru Janna sedang duduk di hadapan rumah barunya. Kata Janna dalam bergurau, dia berjaya menambahkan lagi hutang dan perlu kerja keras lebih lagi.

Sebuah rumah teres yang nampak luas dan besar ini merupakan rumah kedua Janna. Impian semua orang untuk memiliki rumah kediaman dan ini antara pencapaian terbaik untuk Janna. Semuanya hasil usaha keras dan titik peluhnya sendiri.

Perkongsian oleh Janna ini telahpun mendapat perhatian daripada peminat. Sejak posting ini dimuatnaik oleh Janna, sebanyak 33 ribu tanda suka telahpun dicatatkan. Ramai juga yang meminta Janna membuat house tour pada masa akan datang.

Jom baca perkongsian di bawah :

Ucapan tahniah juga telah diberikan oleh peminat terhadap Janna atas kejayaannya ini. Antara komen-komen peminat :

” Yayy congrats Janna sayang. Wohoo alhamdulillah. Semoga rezeki awak makin melimpah ruah. Cantik rumahnya.. “

” Tahniah Janna, alhamdulillah rezeki. Rumah baru lagi, tumpang happy dan bangga dengan awak. Moga terus dimurahkan rezeki dan sentiasa diberikan kesihatan yang baik.. “

” Wow mantap anak muda. nnti nak house tour tau hehe. bestnye dpt tgk awk tmbh aset lg.. tlg doakan sy sma.. “

” Tahniah besttttnyaaa beli rumah walaupun hutang bertambah. Syukur Alhamdulilah. Murah Rezeki janna. Kak Rozie tumpang happy je tgk kejayaan awak.. “

” Alhamdulillah syukur.. semoga rezeki janna melimpah ruah lagi.. Aamin. inspirasi anak muda nii.. congrats janna.. “

” Alhamdulillh Tahniah Janna.. muda-muda bertambah aset… ni hutang baik. Selalu murah rezeki, padulah.. “

” Alhamdulillah congratulations to you jannaaa so proudd. Tumpang happy moga Janna terus success ok.. “

Alhamdulillah rezeki Janna dapat menambahkan lagi asset. Semoga semua pembaca Berita Kopak yang membaca perkongsian ini juga dimurahkan rezeki dan bakal berjaya memperolehi rumah idaman seperti Janna.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Janna Nick

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..