” Ala cantiknya Fatima ni, sweet innocent face.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Terbaru Anak Fazura, Nur Fatima Aisya Pakai Baju Gaun Jadi Perhatian Peminat. Alahai Comel Betul Princess Fazura Dan Fattah Ni. Dah Macam Model Cara Posing Tu. Gambar Yang Last Paling Cute !!

Hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi, si cilik kesayangan ramai peminat iaitu Nur Fatima Aisya bakal menginjak usia 2 tahun. Terasa cepat masa berlalu, Fatima menjadi seorang kanak-kanak yang bijak dan petah bercakap.

Meninjau akaun Instagram Fazura, telah dikongsikan beberapa keping gambar terkini Fatima. Dipakaikan baju gaun bermotifkan gambar bunga dipadankan dengan kasut berwarna putih, anak Fazura ini kelihatan comel sekali.

Raut wajah Fatima seringkali dikatakan oleh peminat serupa seperti Fattah. Namun ada juga yang melihat Fatima sedikit demi sedikit mengikut wajah cantik Fazura. Bak kata pepatah, mana tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi.

Fatima yang cantik ini membuatkan peminat tidak jemu melihatnya. Fatima sama seperti anak-anak selebriti lain juga, namun ada sesuatu pada anak kecil ini yang membuatkan peminat tertaw4n hati kepadanya iaitu mata dan senyumannya.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Sehingga kini, gambar-gambar Fatima ini telahpun meraih lebih 68 ribu tanda suka daripada peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” My princess baby, so cute. Fatima darling so pretty. Pretty like mommy, lots of love Fatima. Senyuman tu melt1ng betul.. “

” Si comel yang cantik dan manis ni. Beautiful macam mummy dia, tapi jap muka ayah ke mummy ni.. “

” Comel sangat, redup mata memandang. Semoga Nur Fatima Aisya binti Abdul Fattah membesar dengan baiknya, taat dan patuh pada perintahNya, menjadi anak yang solehah.. “

” Princess baby, Fattzura’s precious girl. Budak bijak, anak solehah. Pandai posing eh boleh jadi model mummy ni.. “

” Matamu Fatima, macam mata mummy lah. Sweet innocent face… May you grow gracefully like mommy with steong heart like daddy.. “

” Suka tengok Nyamma…. mata dia, cantikkk. Comel sangat la, muka dia tenang aje. shes getting prettier as she grows.. “

” Ala cantiknya dia ni. anugerah Allah yang sungguh membahagiakan. Tak jemu memandang. Comel dan manis sekali.. “

Princess mommy Fazura dan girlfriend daddy Fattah yang menjadi sebutan peminat selalu. Semoga Fatima sentiasa berada dalam lindungan Yang Esa, membesar menjadi anak yang solehah, muslimah yang hebat dan berjaya di dunia dan juga akh1rat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fazura, IG Fattzuralovelife

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..