” Comel masing-masing, ger4m pulak yang tengah melat4h tu, Haha.. ” – Netizen

Video Siti Nordiana Bersama Aprena Manrose Menyanyikan Sebuah Lagu Buat Ramai Terhibur. Baru Tengah Nak Feeling Menyanyi, Ada Pulak Orang Melatah Menyelit, Hehe. Boleh Tahan Sedap Suara Aprena Menyanyi Yer !!

Meninjau di akaun Instagram penyanyi terkenal, Siti Nordiana atau lebih dikenali dengan panggilan Nana telah berkongsi satu video yang memaparkan dirinya telah bertemu pelakon Aprena Manrose dan Emma Maembong di sebuah ekspo di Singapura.

Dalam video itu, Aprena dan Nana telah menyanyikan sebuah lagu yang pernah dipopularkan oleh Nana sendiri bersama arw4h Acik bertajuk Memori Berkasih. Namun ketika mereka sedang menyanyi, ada seseorang telah kac4u ketika sedang membuat video.

Tulis Nana di kapsyen, wanita yang sedang kac4u mereka menyanyi itu sebenarnya sedang melat4h. Berulang kali wanita itu yang juga kenalan Nana, Aprena dan Emma muncul menyanyikan beberapa lirik lagu yang dinyanyikan mereka.

Perkongsian video tersebut telah menarik perhatian warganet. Ada yang menyatakan suka melihat telatah Nana dan Aprena yang comel ketika sedang menyanyi. Sehingga kini, video nyanyian Nana bersama Aprena telah mendapat lebih 8,500 tanda suka sejak ia dimuatnaik ke Instagram.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya terhibur dan memberikan pelbagai respon setelah menonton video itu. Antara komen-komen warganet adalah :

” Comel masing-masing, ger4m pulak yang tengah melat4h tu, haha. Siapa yang mel4tah tu Nana.. “

” Cute, lagi2 last bila Emma pun join sandar dekat bahu Nana. InsyaAllah ada rezeki blh pergi n boleh bergambar sama2.. “

” Boleh tahan jg suara Aprena, serak2 basah. Macam nk cub1t je yang melat4h tu, hehe msti Emma yang kac4u tu smpai mel4tah.. “

” Lagu legend ni, tak pernah jemu dengar. MasyaAllah semua comel tau. Emma nampak sweet n manja lah.. “

” Hahahha aduii comell laaa. Yang melat4h tu nyanyi ke tengah m4rah, hahaha. Btw comel Nana n Aprena.. “

” Nana dkt booth smpai wat time, comel je video ni. Aprena cuba nyanyi, sedap juga suara dia.. “

” Alaaaaa semua manja dengan Kak Nana. Dah macam adik beradik je Nana dan Aprena, comel sangat.. “

Comel je Nana dan Aprena sama-sama nyanyi. Walaupun sedikit sahaja Aprena nyanyi, namun suaranya memang sedap didengar. Apa-apa pun semoga segala urusan Nana, Aprena dan Emma di Singapura mencari rezeki akan dipermudahkan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG sitinordiana, mrsaprenamanrose

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..