” Handsome habis yang adik tu. Abang pun bukan main stylo.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Anak-Anak Anzalna, Mohamad Eidrees Dan Mohamad Emirhan Ketika Sedang Bercuti. Alahai Sweetnya Abang Pel0k Adik. Kecik-Kecik Lagi Dah Handsome Dan Bergaya. Adik Dah Macam Muka Anak Orang Turki, Cute Sungguh !!

Anzalna dan suaminya, Hanif Zaki serta 2 hero kecilnya iaitu Mohamad Eidrees dan Mohamad Emirhan kini sedang bercuti di Desaru, Johor. Pada perkongsian terdahulu, Anzalna ada berkongsikan video surpr1se hari lahir buat Hanif.

Meninjau akaun Instagram Anzalna, telah dikongsikan sekeping gambar terkini Eidrees dan adiknya, Emirhan. Tulis Anzalna dalam nada bergurau, ini adalah anak-anak Anzalna dan nombor 3 coming soon berserta emoji suka.

Gurauan Anzalna ini mendapat sokongan daripada peminat dan ramai yang mengaminkan doanya ini. Kalau dikurniakan seorang baby girl, tentu secantik Anzalna. Eidrees dan Emirhan, kedua-duanya dikatakan seiras dengan wajah Hanif.

Melihat kepada dua beradik ini, kedua-duanya mempunyai wajah yang comel. Eidrees seperti biasa, stylo dan bergaya dengan spek mata hitamnya. Si adik pula membuatkan peminat ger4m kerana cute tak ubah seperti anak orang Turki. Alahai putih gebu sangatlah Emirhan ini.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongsian oleh Anzalna ini sehingga kini telahpun meraih lebih 5000 likes daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Oh my god the cutest, cutest ever. So cute like mommy dee haha. Aamin for number 3.. “

” Anak tiga ke empat ke lima ke you tetap nampak awet muda Anzalna. Cutenya lah dua beradik ni.. “

” Wah kalau betul doa-doa girl eh hehe. Comeynya.. emirhan ni muka macam orang turkish la.. “

” Baby boy c0py paste daddy dia. handsome habis yang adik tu. Abangpun bukan main stylo.. “

” Syukur alhamdulillah, handsome sangat. adik ikut muka daddy nya sangat. Semoga sentiasa dalam rahmat Allah dan sihat selalu.. “

” Comelnya Emirhan , nak macam ni baby boy comel. 2 hansome boy, yang depan tu copy oaste abangnya betul.. “

” Comel sangat serupa macam anak mat salleh si adik tu. Putih gebu dia, adik dan abang dua-dua handsome.. “

Dua beradik yang pastinya mewarisi wajah cantik dan kacak mommy dan daddy mereka apabila besar nanti. Semoga Eidrees dan Emirhan membesar dengan sihat selalu, menjadi anak yang soleh dan sentiasa berbakti kepada kedua orang tuanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Anzalna Nasir

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..