” Hani Mohsin’s smile, makin cantik anak dar4 ni.. ” – Netizen

Puan Sri Tiara Jacquelina Kongsi Gambar-Gambar Terkini Anak Perempuannya, Hani Karmila Memenangi Pingat Emas Dalam Satu Pertandingan. Wah Hebatnya Mila. Makin Cantik Sekarang, Raut Wajah Tu Seiras Sangat Dengan Arw4h Hani Mohsin !!

Sebut sahaja nama Puan Sri Tiara Jacquelina, pastinya peminat akan teringat pada seniman bernama Hani Mohsin. Arw4h Hani Mohsin telah lama men1nggalkan semua namun namanya masih terpahat dalam hati peminat.

Meninjau akaun Instagram Puan Sri Tiara, telah dikongsikan beberapa keping gambar yang memaparkan anak perempuannya, Hani Karmila Mohsin dalam sebuah pertandingan. Cerita Puan Sri Tiara, dia berbangga dengan pencapaian Mila yang berjaya memperoleh pingat emas.

Sekalipun Mila menghadapi masalah kesihatan dan beberapa kali keluar masuk hospital sebelum ini, Mila tidak pernah berputus asa dan bekerja kuat untuk memastikan dirinya memperolehi kejayaan dalam pertandingan ini.

Wajah manis anak dar4 Puan Sri Tiara ini mendapat perhatian daripada peminat. Memandang Mila seperti melihat arw4h Hani Mohsin. Senyuman manisnya dan pandangan matanya benar-benar seiras dengan ayahnya itu.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Perkongsian oleh Puan Sri Tiara ini sehingga kini telahpun memperoleh lebih 4000 likes sejak ia dimuatnaik. Antara komen-komen peminat :

” Cantiknya Hani Karmila, mata dan senyuman seperti ayahnya Hani Mohsin. Tahniah mommy dan Mila, champ.. “

” Girl power, tahniah untuk anak Puan Sri. Omg she looks just like her dad. so proud of her.. “

” Wow, What a lovely photo the last one is. Congratulations to Mila, amazing. So happy for her and adik.. “

” Champ, Warrior princess. Congratulations Mila, What an awesome achievement. Mila so beautiful just like her father Hani Mohsin.. “

” Tahniah alhamdulillah, manis muka dia. Sekilas pandang macam tengok arw4h Hani Mohsin. Dah makin cantik anak dar4 ni.. “

” The Hani Mohsin’s smile, muka arw4h ayah sangat. Pretty girl, dulu ambik gambar dia shopping raya dengan arw4h kecik je lagi.. “

” Tahniah Mila & Puan Sri.. Mila copy arw4h ayah dia.. Senyuman tu manis betul, cun anak gad1s Hani Mohsin ni.. “

Tidak hanya cantik rupa, malah ada kekuatan fizikalnya yang tersendiri Hani Karmila ini. Tahniah Mila atas kejayaan yang dicapai dan semoga Mila bakal beroleh lebih banyak lagi kejayaan pada masa akan datang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tiara Jacquelina

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..