” Kiut muka Khaleeda, photostat Fizo 100% ni.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Terkini Isteri Fizo Omar, Fazeera Nazri Bersama Anak Perempuannya, Wan Khaleeda Raih Perhatian Ramai. Wah Nampak Penuh Muka Khaleeda Kali Ni, Sah C0py Paste Daddy Muka Tu !!

Beberapa hari sahaja lagi, cahayamata sulung Fizo Omar dan Fazeera Nazri yang diberi nama Wan Khaleeda ini bakal berusia 3 bulan. Lahir pada 25 Jun yang lalu, kehadiran Khaleeda menyemarakkan lagi kasih sayang dalam keluarga kecil Fizo ini.

Meninjau akaun Instagram Fezyra Nesry, telah dikongsikan beberapa keping gambar yang memaparkan Fazeera bersama Khaleeda sedang berada di luar. Fazeera seperti biasa tampil dengan imej yang simple namun masih kelihatan menarik.

Tetap cantik seperti dulu, Fazeera yang kembali ramping selepas habis tempoh berp4ntang tempoh hari nampak semakin berseri-seri. Penampilan Fazeera dan wajah comel Khaleeda mencur1 perhatian warganet yang membaca posting ini.

Comel sungguh wajah Khaleeda dan Khaleeda kelihatan lebih mirip kepada wajah Fizo. Kali ini wajah penuh Khaleeda dapat dilihat secara dekat. Alahai cute sangat adik Cik Yam ni, macam kembar Daddy nombor 2 selepas Cik Yam.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Sehingga kini, perkongsian oleh Fazeera ini telahpun meraih lebih 7000 tanda suka daripada peminat. Antara komen-komen warganet :

” Comelnya baby Khaleeda, mommy dan baby dua-dua pun cute. Baby Khaleeda c0py daddynya.. “

” H0t mummy, lawa lah sis ni. Love every your caption. masya Allah comelnya baby kecik tu.. “

” Cutenya baby Khaleeda, muka c0py paste daddy ni. Anak solehah daddy dan umi sihat sihat selalu Khaleeda.. “

” Comelnya baby dan ummi nya. Kiut muka Khaleeda, photostat Fizo 100% ni haha. Kembar daddy no 2 lepas cik yam.. “

” Cantiknya si baby kecil Khaleeda tu, sama macam daddy lah muka awak ni Khaleeda. Suka tengok cute je.. “

” Awak cantiklah suka tengok. Baby Khaleeda pun comelnya, muka daddy Fizo Omar sangat baby girl ni.. “

” Comel la Baby khaleeda, macam muka abe joe. Cuteness overload, baby Khaleeda. mommynya pun cun.. “

Sekarang Khaleeda kelihatan iras seperti daddy, 2 atau 3 bulan akan datang tentu berubah sedikit demi sedikit wajahnya. Wajah Fizo mahupun Fazeera, yang penting Khaleeda membesar dengan sihat dan semoga Khaleeda menjadi anak yang solehah kelak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fezyra Nesry

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..