” Yang buat sound sebelah tu pun siap ada smokey effect.. ” – Netizen

Video Daphne Iking Menyanyi Di Dalam Kereta Raih Perhatian Peminat. Part Suami Daphne Jadi Suara Latar Tu Serius Kelakar. Ad0i Masuk Air Lah, Memang Sporting Habis !!

Meninjau ke akaun Instagram Daphne Iking, perkongsian sebuah video yang memaparkan Daphne sedang menyanyi telah membuatkan ramai terhibur. Ini kerana Daphne dan suaminya, Azmi Abdul Rahman dilihat sama-sama sporting.

Video tersebut dirakamkan di dalam kenderaan mereka dan pastinya mereka terperangk4p dalam kesesakan lalu lintas. Untuk menghilangkan keb0sanan, Daphne telah menyanyi dan suaminya pula menjadi penyanyi latar.

Ramai yang memuji Daphne kerana memiliki suara yang merdu walaupun Daphne bukanlah seorang penyanyi. Apa yang membuatkan ramai tertawa apabila melihat gelagat suami Daphne turut menyanyi dengan mimik mukanya yang kelakar.

Sehingga kini, perkongsian video ini telah menerima lebih daripada 4 ribu tanda suka daripada warganet. Ramai juga yang memuji penampilan Daphne yang kini sudah berhijab semakin cantik dan elegent.

Jom tonton video di bawah :

Ramai yang memuji pasangan ini yang sangat menghiburkan. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” So cute la u guys.. so cantiklah u.. I love both you so much Gosh joelebosi ngam betul… sak1t perut ketawa.. “

” Best lah your voice.. Itu back up singer bah brp bayaran tu ? Mahal ka ? Cantiknya daphne.. macam nikki palikat.. “

” Jeles, cantik dan suara best. Pakai turban pun lawa.. menciii .. Hahahaha pandai joelebosi sync nyanyi.. kelakar.. “

” Haha sporting lah.. mantap lah mandak.. kenapa cantik sangat ni.. So love to see both of you .. sporting couple bah.. “

” Love watching both of you.. hahaha.. yg buat sound sebelah tu pun siap ada smokey effect.. pandai sis nyanyi… nampak elegant dan berkeyakinan.. yg sebelah sis tuu, lawakk lah.. “

” Boleh plak maintain nyanyi tgk laki u camtu. haha.. Masuk ayorr dua2 nih kate org Perak.. Janji enjoy, pewittt.. “

” Ok..watching this, my muka dan mulut pun terikut2…mampu katawa saja But nice .. Hangpa dua mmg crack.. “

Wah, tak sangka rupanya pasangan ini boleh sama-sama ‘ masuk air ‘ dan kelakar. Jadi tidaklah b0san apabila berada di dalam kesesakan jalan raya. Apa-apa pun, suara Daphne memang sedap dan penampilan Daphne juga sangat manis.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Daphne Iking

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..