” Comelnya Talita senyum, mengg0da betul senyuman dia tu.. ” – Netizen

Video Dan Gambar Gelagat Anak Raja Ilya, Talita Love Bersama Daddynya, Trent Garret. Alahai Si Cantik Ni, Dah Pandai Senyum Lah. Manis Macam Mummy Senyuman Tu !!

Pelakon Raja Ilya kini menetap di Australia bersama suaminya, Trent Gattet. Pada 1 Julai yang lalu, Raja Ilya dikurniakan seorang anak perempuan dan menerusi akaun media sosialnya, Raja Ilya mengumumkan anak sulungnya ini dinamakan sebagai Talita Love.

Pada perkongsian terdahulu, Raja Ilya ada berkongsikan banyak gambar-gambar photosho0t Talita yang comel. Pelbagai style digayakan pada si kecil ini dan diabadikan dalam bentuk gambar dan video sebagai kenangan.

Meninjau entry terbaru di akaun Instagram Talita Love, telah dikongsikan sekeping gambar dan video dalam 2 posting yang berbeza. Dalam video tersebut Talita yang didukung oleh daddynya kelihatan asyik tersenyum manis.

Senyuman yang diberikan oleh Talita membuatkan ramai peminat yang ca1r dan ger4m melihatnya. Alahai si temb4m mummy ni, muka seiras daddy tapi senyumannya macam mummy sangat. Tentu Talita cantik seperti Raja Ilya apabila besar nanti.

Jom baca perkongsian di bawah :

Jom tonton video di bawah :

Raja Ilya juga ada berkongsikan beberapa keping gambarnya bersama Talita. Ee pandai sangat tengok kamera dan senyum. Dagu tu sudah berlapis 2 lah Talita sayang, b4mb4m betul.

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Perkongsian ini telahpun mendapat perhatian daripada peminat. Antara komen-komen yang diberikan oleh peminat :

” Selalunya ank pompuan menang muka ikut daddy.. comey sangat la awak talita ooii. tak puas tengok, cantikkk.. “

” Senyuman tu ca1r dibuatnya. Daddy daughter, lovenya aa dia senyummm. So cute Talita, cutie pie.. “

” Daddy’s punye girlfriend. Mummy jadi nombor 2 dah hehe. Muka dah nampak macam mommy, kulit daddy.. “

” Anak daddy, muka sama daddy .. jangan mar4h mummy hehe. Sweetnya Talita dengan daddy.. c0py paste daddy.. “

” Pandai senyum tengok kamera. Dia senyum macam mummy dia la, comelnya this girl. That smile of hers, so so cute Talita.. “

” Comelnya Talita senyum, pandai senyum aihh ger4m. Mengg0da betul senyuman Talita tu.. “

” Comelnya senyuman Talita, super duper kiut. Mommy’s eyes, senyum pun macam mummy.. the gorgeous smile.. “

” Cerdiknya dia, senyum menawan sangat. Acik pun tersenyum sekali. eleh-eleh senyuman dia tu, gig1t kang.. “

Penghibur hati daddy dan mummy lah Talita ni. Melihat Talita membesar dari hari ke hari pastinya moment yang terindah untuk Raja Ilya dan suami. Apa-apa pun, semoga Talita sihat-sihat selalu dan menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Talitalove, IG Raja Ilya

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..