” Kelakar muka Isaac, pel1k tengok mommy dia.. ” – Netizen

Video Reaksi Isaac Raees Apabila Melihat Ibunya, Zahirah Macwilson Ketawa Sendiri Buat Ramai Terhibur. Ad0i Terpinga-Pinga Dan Berkerut Dahi Isaac Tengok Mommy, Haha !!

Meninjau ke akaun Instagram Zahirah Macwilson, perkongsian terbaru Zahirah telah meraih perhatian ramai dan membuatkan mereka terhibur. Zahirah telah memuatnaik sebuah video bersama anaknya iaitu Isaac Raees.

Zahirah merakamkan video Tik T0k tersebut sambil berkata sesuatu dan memberi reaksi ketawa. Gelagat Zahirah itu telah membuatkan Isaac yang berada di situ memandangnya dengan wajah yang terpinga-pinga.

Pastinya Isaac berasa hairan melihat gelagat ibunya kerana tidak memahami apa yang berlaku. Wajah Isaac yang keliru itu telah membuatkan ramai terhibur. Alahai, comel sangat muka Isaac walaupun dalam keadaan kel1ru.

Sehingga artikel ini ditulis, perkongsian video ini telah menerima lebih daripada 30 ribu tanda suka dan lebih 200 komen daripada netizen. Agak-agaknya apalah yang bermain di fikiran Isaac apabila melihat gelagat ibunya.

Jom tonton video di bawah :

Antara video lain yang mencur1 perhatian :

Di ruangan komen, ramai yang membuat dialog untuk Isaac. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Isaac : mommy ni dh knp terlebih dos ke.. haha tercengang isaac.. Pen1ng ijac tak paham ye, ape benda ni gelak2 sendiri mommy.. “

” Apa mommy ni.. he looks so confused.. Hahahah comel je muka Isaac Semoga jadi anak soleh.. pinjam isaac satu hari boleh tak .. “

” Ijack be like : what’s wrong with my mummy ? saya pun ikut ketawa.. hahaha kelakar muka isaac, pel1k tgk mak dia.. “

” Isaac pun in character juga.. Mommy ok tak ni ? – Isaac.. Haha pel1k dia tengok mummy dia camtu .. Isaac confused tgk mummy.. “

” Mak aku ni dah kenapa – issac.. Ijaaack was like…what’s going on with u mom ? dia ger4m dgn mummy dia tu.. “

” Isaac : mommy ni dh kenapa.. heran anknya.. knpa laaaa mommy aku ni.. ijack terpinga pinga tengok mommy ok ke tak.. “

” Isaac is pelik.. tengok mak dia.. serius sangat muka dia.. Isaac clueless like ape yg kelakar ni.. Ko dah kenapa… dalam hati anaknya.. “

Sekadar info, Isaac dilahirkan pada Januari 2021 dan kini usia Isaac sudah lebih setahun. Semoga Isaac Raees membesar dengan sihat dan menjadi anak yang berjaya apabila dewasa kelak. InsyaAllah, amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zahirah Macwilson, Isaac Raees

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..