” Body maintain, makin muda atau memang tak pernah tua ni.. ” – Netizen

Video Gelagat Sheila Rusly Bersama Belon Yang Memaparkan Usia Sebenarnya. Serius Lah Itu Umur Sis, Awet Muda Sangat Nanna Bunga Ni. Comel Jel1ngan Tu Sis, Happy Birthday Sheila !!

Menerusi akaun Instagram Sheila Rusly, telah dikongsikan satu video yang memaparkan reaksi Sheila bersama belon yang menunjukkan usia sebenarnya. Untuk makluman semua, hari ini merupakan hari ulangtahun kelahiran Shiela yang ke 51 tahun.

Berlalu sudah angka 50, Sheila menep0k belon yang berbentuk nombor 0 dan memandang ke arah belon dengan angka nombor 1. Sekalipun sudah 51 tahun, Shiela yang masih kekal cergas ini  masih maintain cantik dan berseri-seri.

Manalah tidak, Shiela seorang yang rajin bersenam dan mengamalkan gaya hidup sihat. Boleh dilihat daripada perkongsian terdahulu, bertenaga sekali Shiela berlari walaupun sambil menolak cucunya, Bunga Elhaq menggunakan stroller. 

Nanna Bunga yang vogue dan kelihatan awet muda selalu ini menjadi inspirasi kepada ramai peminat. Umur hanyalah sekadar angka semata-mata dan sehingga kini perkongsian oleh Sheila ini telahpun mendapat lebih 43 ribu tanda suka daripada peminat.

Jom tonton video di bawah :

Jinggo juga turut berkongsikan video dan ucapan khas buat Shiela sempena ulangtahun isteri kesayangannya ini.

Jom tonton video di bawah :

Ucapan selamat hari lahir turut menbanj1ri posting Sheila ini. Ramai yang memuji Sheila dan mendoakan yang terbaik buat Sheila. Antara komen-komen peminat :

” Happy birthday sis, semoga murah rezeki dan sihat serta panjang umurnya, Love you sis.. “

” Happy Birthday Beb. semuga bertambah seri hidupmu dengan kehadiran Bunga dan Elysya semuga sihat dan cantik macam anak dar4.. “

” Hahaha 51 looks good on you sis. happy birthday sis. Moga lindungan Allah sentiasa mengiringi sis.. “

” Happy Birthday Sis. Mentor fit body for 51, ingat ke 41. Semoga dirahmati , diberkati Allah SWT.. Dikurniakan kesihatan yang baik , umur yang panjang.. bahagia dengan keluarga tercinta sehingga akhir hay4t .. Love you Sis.. “

” Happy birthday nanna vouge. sentiasa menjadi inspirasi buat wanita2 di luar sana …. menjadi isteri yg terbaik buat tok sidang.. “

” Kak still saya suka lawa and active agresif . happy birthday Kak. umur 51 mcm 31.. awek muda sis.. “

” 51 never look this gorgeous Sis. happy birthday nanna, jgn la mar4h kt numb 1 tu haha. Tetap gorgeous dan terus memberi inspirasi.. “

” Body maintain, makin muda atau memang tak pernah tua ni. Wishing u happiest birthday sis Sheila Rusly. Semoga sihat dan ceria selalu.. “

Kami di Berita Kopak juga ingin mengucapkan selamat ulangtahun kelahiran yang ke 51 untuk Sheila Rusly. Semoga dikurniakan Allah kesihatan yang baik, kebahagiaan yang berpanjangan bersama keluarga tersayang dan terus memberi inspirasi kepada wanita-wanita di luar sana.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sheila Rusly

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..