” Yong dah macam mummy dia suka pel0k-pel0k macam gitu, hehe.. ” – Netizen

Video Dan Gambar-Gambar Majlis Sambutan Ulangtahun Anak Sulung Datin Lisa Surihani, Yahaira Leanne Cur1 Perhatian Peminat. Wah Cantiknya Dekorasi, Yong Pun Makin Cantik Dan Manis Macam Mommy Sangat !!

Meninjau akaun Instagram Datin Lisa Surihani dan Dato’ Yusry Abd Halim, telah dikongsikan beberapa buah video dan beberapa keping gambar yang memaparkan sambutan ulangtahun kelahiran anak sulung mereka, Yahaira Leanne.

Hari ini tanggal 16 September, genaplah usia Yahaira atau mesra dengan nama Yong ini yang ke 7 tahun. Datin Lisa turut mencoretkan ucapan khas buat Yong yang begitu puitis dan indah sekali semua doa untuk puteri sulungnya ini.

Memilih dekorasi kegemaran ramai kanak-kanak iaitu Little Pony, sambutan ini hanya berjalan di rumah Datin Lisa. Dekorasi yang simple namun tetap nampak cantik. Pandai mummy dan daddy menghias sudut rumah dengan patung-patung Unicorn.

Cepat masa berlalu, sudah besar anak Datin Lisa yang manis ini. Pemurah dengan senyuman, wajah Yong menjadi perhatian peminat apatah lagi dengan lesung pipitnya itu. Ramai juga yang mengatakan Yong semakin seiras dengan wajah Datin Lisa.

Jom tonton video di bawah :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Perkongsian oleh Datin Lisa ini mendapat perhatian dan pujian diberikan oleh peminat untuk si sulungnya ini. Antara komen-komen peminat :

” Happy birthday princess, cantiknya Yong. moga membesar dengan sihat dan menjadi anak yg solehah.. “

” Happy happy 7th birthday Baby girl. Sweet n comel nyee bday girl ni. Lisa junior sangat ni, senyum tu awww ca1r.. “

” happy birthday Yong. She’s cute like her mother. Semoga dikurniakan keperluan terbaik dalam hidup di dunia dan akhirat oleh Allah swt. Aamiin YRA.. “

” Happy Birthday Yahaira Leanne yang cantik dan solehah. Moga membesar dengan sihat,jadi anak solehah,berjaya didunia dan akhirat. Selamat Hari Lahir yang ke-7️ tahun.. “

” Yong is so cantikk, Love her smile. Blessed birthday to you kak yong. semoga menjadi anak yang solehah,yang kaya berjaya dunia & akhirat, in shaa Allah… Aamiin.. “

” Happy birthday yong yang cantik macam mummy. Manisnya senyuman yong. Dimple bwh bibir tuu.. Suka aunty.. “

” Yong dh mcm mummy dia suke pel0k-pel0k macam gituu hehe. sannah helwah yahaira.. semoga menjadi anak yg solehah… Aminnn.. “

Mana tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi kan. Cantik dan manis tak ubah seperti mummy nya Yong ini. Selamat ulangtahun kelahiran yang ke 7 Yahaira Leanne daripada kami di Berita Kopak dan semoga menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Lisa Surihani, IG Yusry Abd Halim

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..