” Mat1 hidup balik pun tak jumpa macam mak dan abah.. ” – Ziana Zain

Video Ziana Zain Menang1s Di Konti Buletin FM Bercerita Tentang Peng0rbanan Ibu Dan Ayahnya Buat Peminat Turut Sed1h. Mak Ayah Yang Selalu Ada Ketika Dug4an Datang. Pasti Tiada Tolak Bandingnya !!

Meninjau akaun Instagram Buletin FM, telah dikongsikan sedutan temubual bersama Ziana Zain dan Anuar Zain di konti itu semalam untuk slot Bicara Petang. Gelak ketawa dan tang1san memenuhi segment ini dan Haiza bertindak sebagai penyampai radio bagi segmen tersebut.

Bercerita tentang peng0rbanan ibu dan ayahnya, nyata Ziana tidak dapat menahan air mata daripada jat0h. Berget4r suara Ziana menahan seb4knya. Betapa sayang dan kasihnya mak dan ayah terhadap anak-anak sehinggakan pada usia Ziana sekarang yang sudahpun 54 tahun masih ditanya ke mana dan diawasi seperti masih kecil.

Kata Anuar pula, pada mata mak dan ayah, mereka adik beradik masih seperti anak kecil yang perlu diberi perhatian. Lul0h hati peminat melihat Ziana menang1s sebegini. Pelbagai dug4an hidup sudah ditemp0hi oleh Ziana dan keluarga adalah orang yang sentiasa ada di sisi.

Itu belum lagi menyentuh bab makanan kegemaran anak-anak, pasti disuruh juga anak-anak yang lain menyimpan makanan jika salah seorang tiada di rumah. Kata orang, kasih ibu membawa ke syurga, kasihnya ayah sepanjang masa.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telahpun meraih hampir 7000 likes daripada peminat sehingga kini. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Siapa pot0ng bawang ni, umur 54tahun pun telefon tanya anak kat mana . sed1hnya kasih seorang ayah kan.. “

” Yang masih ada ibu bapa, hargailah mereka. kerana mereka hanya 1 dalam dunia dan tiada gantinya.. “

” Abang Nuar merem4ng la tu dok gosok-gosok tangan, seb4k dengan kak dia bercerita. Kami pun ikut nang1s tengok Ziana nang1s.. “

” Samalah ibuayah saya.. umur dah menjelang 5 series ni masih lagi jaga kami2 4 beradik.. alhamdulilah syukur sgt.. aamiin.. “

” Seb4klah kita, sama mcm abah kami dia tau anak nak g mana ka siap tanya sejam sekali kat mana dah sampai belum.. abah mak sama je kan.. “

” Betulll betul sgt… Bertuah dapat mak bapak macam ni. Menitis air mata akak ni dengar cerita Ziana.. “

” Allahuakhbar..moga kak ziana tabah. Ayat last tu sangat betul, itulah kasih mak dan ayah yang tak bertepi dan tanpa syarat.. “

Tulus dan ikhlasnya kasih sayang mak dan ayah, tiada harta yang dapat menandinginya. Beruntung Ziana dan Anuar masih mempunyai kedua ibu bapa yang prihatin sebegini. Semoga Allah panjangkan selalu usia dan kebahagiaan buat Ziana sekeluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Buletin FM, IG Ziana Zain

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..