” Alamak kenapa amoi ni pot0ng rambut Ayash macam ni.. ” – Amy Salmi

Video Terbaru Ayash Affan Bersama Neneknya, Amy Salmi Raih Perhatian Peminat. Wah Dah Pot0ng Rambut Lah Ayash. Comel Sangat, Kalah Daddy Ni. Makin Nenek Bercakap, Makin Meleret Ayash Senyum !!

Anak bongsu Shuib Sepahtu dan arw4h Siti Sarah Raissuddin iaitu Ayash Affan telahpun setahun usianya. Ayash diletakkan di bawah jagaan ibu Shuib, Salamiah Jalani ataupun lebih mesra dengan gelaran Salmi.

Meninjau akaun Instagram Amy Salmi, telah dimuatnaik satu video terbaru Ayash. Berada di sebuah restoran, rambut Ayash baru sahaja selesai dip0tong. Kata Salmi, rambut Ayash kelihatan seperti tempurung pula.

Ayash yang pemurah dengan senyuman ini tidak berhenti tersenyum seperti memahami apa yang dibualkan oleh neneknya. Lagi nenek bercakap, lagi meleret senyumannya Ayash ini. Alahai buat ramai yang ca1r lah tengok Ayash.

Jika sebelum ini rambut Ayash lebih panjang dan lebat, kali ini Ayash tampil dengan imej rambut pendek yang lebih kemas. Sesuai benar style rambut ini dengan wajah Ayash, nampak semakin handsome cucu kesayangan nenek Salmi ni.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, perkongsian oleh Salmi ini telahpun meraih lebih 2000 likes daripada peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Ayash handsomenya, moga Allah berikan kesihatan yang baik buat mama dalam menjaga ayash baik. tq mama jaga ayash dengan penuh kasih dan sayang.. “

” Handsomenya Ayash, alahai manis sangat senyum tu Ayash. Cute betul, eleh manja sangat Ayash ni.. “

” Comelnya Ayash Affan, handsome sangat awak ni. Cute Ayash pakai overall, happynya dia dengan nenek.. “

” Ayash lagi handsome daripada daddy ni, apa cerita ni Ayash hehe. Pot0ng rambut terus nampak macam budak besar lah.. “

” Manja betul dengan nenek ni, Ayash ni budak yang periang betul. Asyik senyum sengih je muka tu.. “

” Bertambah handsome cucu opah Ayash dengan rambut baru tu. Sayang handsome boy ni.. “

” Anugerah Allah yg sgt bernilai harganya… man1s sgt senyumannya.. kecik-kecik lg dh ensem ayash.. untung daddy shuibsepahtu.. “

`

Siapa tidak ger4m tengok senyuman manis Ayash tu, semakin hari semakin cerdik yer Ayash. Semoga Ayash terus membesar dengan sihat, menjadi anak yang soleh buat daddy dan cucu yang berjasa untuk nenek apabila dewasa kelak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Amy Salmi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..