” Sed1hnya ters1at rasa hati dengar Hamzah panggil ayah tu.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Abam Bocey, Syed Uthman Hamzah Menyusun Gambar Ibu Dan Ayahnya Buat Peminat Tersentuh. Alahai Seb4k Betul Dengar Hamzah Panggil Ayah Berkali-Kali Tu !!

Sedar tak sedar, sudah lebih 2 tahun semenjak arw4h Abam Bocey pergi menemui Pencipta-Nya. T1nggallah Hidayah bersama si kecil bernama Syed Uthman Hamzah ini meneruskan kehidupan berdua tanpa seorang suami dan ayah di sisi.

Hamzah masih bayi ketika ayahnya ini men1nggalkannya dan kini Hamzah telahpun berusia 2 tahun. Banyak gambar-gambar dan video Hamzah dikongsikan oleh Hidayah di akaun media sosial untuk tatapan peminat yang masih mengikuti kehidupan mereka berdua.

Meninjau akaun Instagram Hidayah Hamzah dan Abam Bocik, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Hamzah sedang menyusun gambar ayah dan ibunya ini di dalam wallet Hidayah. Ceria sahaja Hamzah siap menyanyi-nyanyi lagi.

Ketika ditanya oleh Hidayah siapa itu, Hamzah menyebut ‘ ayah ‘. Berkali-kali Hamzah menyebut ayah dan telatahnya ini membuatkan peminat tersentuh. Anak kecil yang belum mengerti di mana ayahnya, hanya gambar sahaja menjadi peneman.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telahpun meraih hampir 3000 likes sejak ianya dimuatnaik. Dalam gembira melihat telatah Hamzah, peminat juga seb4k mengingatkan arw4h yang telah tiada. Antara komen-komen peminat :

” Sed1hnya Hamzah ingat ayah. Semoga Syed Uthman Hamzah Bin Syed Umar Mokhtar menjadi anak yang soleh.. “

” Allahu sed1h nya tengok tapi bangga tengok Hamzah semakin bijak. Makin besar makin cerdik dan comel Hamzah.. “

” Alahai comel dan bijak cerdik Hamzah… semoga jadi anak yg soleh dan sayang ibunya selalu dan kasihi arw4h ayahnya sentiasa walaupun tiada dia sisi disaat dia membesar.. “

” Ala sayang tengok gambar ayah sambil menyanyi. Comel je dia, sebut ayah tu terus rasa nak nang1s kita yang tengoknya.. “

” Mesti Hamzah rindu sgt dgn ayah kan. semuga arw4h ayah Hamzah ditempatkan diklgan org yg beriman Aamiin.. “

” Allahuakbar, sed1hnya ters1at rasa hati dengar Hamzah panggil ayah tu. Tengok ayah dalam gambar ye Hamzah, Alfatihah buat arw4h abam.. “

” Cerdiknya hamzah.. Alhamdulilah jagalah harta dunia akh1rat ini sebaik2nya . nyanyi lagu naruto ke tu.. “

Walaupun tiada memori bersama ayah yang diingati oleh Hamzah, namun ibu selalu mengingatkan Hamzah tentang ayah. Semoga Hamzah membesar menjadi anak yang baik budi pekertinya dan anak soleh yang menjaga ibu sebaik-baiknya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Hidayah Hamzah, IG Abam Bocik

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..