” Wey gar4ng sangat Aafiyahnya, selamat comel.. ” – Netizen

Video Siti Aafiyah Secara Tak Sengaja Memar4hi Ibunya, DS Siti Nurhaliza. Uih Gar4ng Juga Aafiyah Ni, Tapi Cara Aafiyah Minta Maaf Tu Sweet. Bak Kata Peminat, Aafiyah Seorang Je Yang Berani Mar4h Penyanyi Nombor 1 Negara. Hehe !!

Meninjau akaun Instagram Daebakingz, telah dikongsikan satu video yang memaparkan anak Dato’ Seri Siti Nurhaliza iaitu Siti Aafiyah dan Muhammad Afwa sedang berbaring di atas katil. Afwa kelihatan sedang asyik mengh1sap susu botolnya manakala Aafiyah mendodoikan Afwa.

Tertulis pada paparan video ini, DS Siti sedang membancuh susu untuk Aafiyah. Aafiyah yang sedang berzikir memarah1 DS Siti kerana merakam gelagatnya bersama Afwa dan menyangka ibunya itu tidak membancuh susu untuknya.

Wah boleh tahan gar4ng juga Aafiyah ini. Apabila menyedari sudah membuat kesal4han kerana meninggikan suara ketika bercakap dengan DS Siti, Aafiyah meminta maaf dan mengatakan dirinya sal4h kerana memar4hi ibu.

Lembut sahaja suara DS Siti menegur Aafiyah. Begitu juga Aafiyah dengan senyuman sambil menguc0p tangan DS Siti dan mengungkapkan ayat maaf. Bak kata peminat, Aafiyah seorang sahaja yang berani mar4h penyanyi nombor 1 negara ni, hehe.

Jom tonton video di bawah :

Video Aafiyah ini telahpun mencur1 perhatian para peminat. Antara komen-komen warganet yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Jangan mar4h artis nombor 1 kami tu Aafiyah haha. Aafiyah seorang je yang berani mar4h tokti haha.. “

” Tokti ni bercakap biasa pun sedap dengar. Haha Aafiyah tahu tak dia mar4h tu penyanyi no 1 Malaysia.. “

” Wey gar4ng sangat Aafiyahnya haha, selamat comel. Gar4ng mcm mak dia la juga, di sebalik senyuman manis tu gar4ng ye sebenarye .. hehe.. “

” Bagus Aafiyah sebab mintak maaf dekat ibu. Anak yang solehah. part adik jgn terj0n tu kalau org lain confirm dah jer1t sampai jiran sebelah pun boleh dgr.. “

” Alolo so sweet la Aafiyah terus mintak maaf, melt1ng tengok. Anak yang baik, didikan ibu yang terbaik Dato’ Siti ni.. “

” Berani Aafiyah mar4h dato siti ye haha. Aafiyah sama macam ibu lah gaya cakap tu. Lembut je tokti tegur Aafiyah.. “

” Comelnya Aafiyah mar4h ibu dia. Gar4ng aafiyah ni tapi bagusnya pandai minta maaf dengan ibu. Good girl kakak Aafiyah.. “

Amb0i 1st time nampak Aafiyah tinggi suara seperti ini, sisi lain Aafiyah seorang yang gar4ng ye, hehe. Apa-apa pun, Aafiyah sudahpun memohon maaf dan semoga pada masa akan datang Aafiyah tidak mengulangi lagi kes1lapannya ini.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Daebakingz, IG Aafiyahkhalid, Tik Tok Watieysoong

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..