” Ni lah yang dikatakan jodoh, muka seiras diorang ni.. ” – Netizen

Video Sekitar Majlis Pernikahan Sharifah Amani Dengan Pasangannya, Ahmed Faris Amir. Cantiknya Amani, Suami Pun Handsome. Muka Nak Sama Lah !!

Pelakon Sharifah Amani memberikan kej0tan buat peminat apabila selamat bergelar isteri kepada Ahmed Faris Amir sebentar tadi. Umum mengetahui Amani mengikat tali pertunangan pada bulan Jun yang lalu dan merahsiakan identiti bakal suaminya itu.

Meninjau akaun Instagram Jaydee Mohamad, telah dikongsikan beberapa buah posting yang memaparkan video sekitar majlis pernikahan pelakon kecil molek ini. Cantik dan berseri-seri sekali Amani dalam busana baju kurung berwarna putih.

Disolek oleh adiknya sendiri iaitu Sharifah Aryana, nampak simple namun kemas solekannya.  Pasangan Amani yang dikenali sebagai Med juga segak dan bergaya. Kata peminat, wajah Amani dan Med nampak seiras.

Akh1rnya teka-teki peminat tentang bila dan siapa yang berjaya mencur1 hati Amani terjawab juga. Alhamdulillah, majlis berjalan dengan lancar dan meriah bersama ahli keluarga dan rakan-rakan tersayang.

Jom tonton video di bawah :

Pastinya berita ini membuatkan peminat Amani merasa gembira. Ucapan tahniah juga diberikan kepada pasangan pengantin baru ini dan antara komen-komen peminat :

” Apasal aku pulak yang nak nang1s.. congrats Sharifah Amani.. Yahooo.. Alhamdulillah.. tahniah.. Terperanj4t baby tu.. “

” Ni lah yg dikatakan jodoh.. muka seiras dieorg ni.. Alhamdulillah semoga kekal hingga ke Jannah.. Cantiknya baju amani.. “

” Aww sweet dedua ni.. Congratulations amani n hubby.. Cantik g1laaaa aa baju.. Cantiknyee diaa.. Alhamduillah.. “

” Congratulation syarifah amani & husband.. cantiknya.. Ya Allah sopan nye baju.. Congrats beauty.. Till when when.. “

” Tahniah anakanda sharifah amani.. semoga kekal bahagia Aamiin2 Yarobbalalamiin.. Oh ni yang dok rahsia tu.. “

” Ya Allah cantik nye.. Thank you for the videos.. laju ya liputan haha so happy for Nanina.. they look so lovely.. “

” Muka depa nk sama.. kurus pon lebih kurang cara jln pon nk sama.. jodoh tak kemana.. moga kekal ke jannah.. aaminn.. “

Sekalung tahniah daripada kami di Berita Kopak untuk Sharifah Amani dan Ahmed Faris. Semoga bahtera perkahwinan ini dirahmati oleh Allah, dikurniakan hubungan yang aman bahagia dan berkekalan sehingga ke akhir hay4t.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Jaydees, IG Sharifah Amani, IG Med_faris

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..