” Adehh letih tengok, duk gelak saja. Haha.. ” – Netizen

Video Datin Almy Nadia Bertanyakan Kepada Dato’ Fizz Fairuz Sama Ada Sayangkannya Atau Tidak Buat Peminat Terhibur. Jawapan Dato’ Fizz Tu Dengan Mimik Muka Kemain Lagi Ye, Kelakar Betul !!

Setiap kali video Datin Almy Nadia dan Dato’ Fizz Fairuz dimuatnaik pastinya meraih likes yang banyak daripada peminat. Pasangan suami isteri ini yang suka berjenaka membuatkan peminat yang melihat gelagat mereka turut ketawa.

Meninjau akaun Instagram Datin Almy Nadia, telah dikongsikan beberapa buah posting yang memaparkan perbualan antara Datin Almy dan Dato’ Fizz. Posting pertama ketika mereka berada di dalam kereta dan posting kedua ketika berada di luar.

Datin Almy bertanya kepada Dato’ Fizz adakah dirinya disayangi kerana fizikalnya yang berbadan besar dan tidak cantik. Dato’ Fizz menjawab dia sayang dan sekiranya Datin Almy kurus pastinya Dato’ Fizz akan dit1nggalkan.

Win betul jawapan Dato’ Fizz ni sampai tergelak besar Datin Almy mendengarnya. Dengan membuat mimik muka dan membulatkan mata, reaksi Dato’ Fizz ini lagi membuatkan ketawa Datin Almy semakin kuat. Alahai lawak betul lah Dato’ Fizz ni.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telahpun meraih perhatian peminat dan sehingga kini mencatatkan hampir 27 ribu likes. Antara komen-komen peminat :

” Fizz dgn muke klakarnye tak bleh dip1sahkn. Dgr glak almy tuuu. sweet sangaat.. kekal sampai ke jannah untuk mereka.. amiin.. “

” Hahahaha comel je jwpn dia, mcm laki kami ..bila tnya.. ni la jawapan nya mcm fizzfairuz jawab.. “

” Hhahaha sama mcm jawapan suami sy. Biar je gem0k. Nanti i kene t1nggal kalau u lawa2. Pasangan bahagia ni best je.. gurau selalu.. “

” Suka betul tengok gelagat mereka ni… terhibur betul. Yang last tu kelakar haha. kuat menyakat betul.. “

” Adehhh let1hhh tengok . duk gelak saje . kami pun ikut gelak, lawak la dato dan datin ni.. “

” Awat la lagu.. Pec4h perut gelak. Tengok ulang-ulang tak jemu.. aku tk buleh laa , buat muka dgan kak almy gelak gitu sekali saya gelak keluaq ayaq mata.. “

” Terhibur tgk keluarga Datin.. pernah jmpa Datin, mmg cantik.. semoga bahagia sampai Jannah.. “

Pasangan yang sentiasa happy dan suka menyakat antara satu sama lain. Semoga ikatan kasih sayang antara Datin Almy dan Dato’ Fizz ini berkekalan sampai ke hujung ny4wa dan gembira bersama anak-anak tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Almynadia, IG Fizzfairuz

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..