” Dengar radio menang1s, tengok instagram pun nang1s.. ” – Netizen

Video Shuib Sepahtu Bercerita Mengenai Kenangan Arw4h Siti Sarah Raissuddin Mengidam Sesuatu Yang Pel1k Menyentuh Hati Ramai. Kuatnya Shuib, Dalam Tersenyum Ada Kesed1han Yang Disembunyikan !!

Pelawak dan juga usahawan terkenal, Shuib Sepahtu kini kembali bergelar penyampai radio di stesen Suria FM. Bergandingan bersama Ajak Shiro dan Suraya Borhan untuk segmen Morning Morning Suria, Shuib menggamatkan lagi suasana konti.

Meninjau akaun Instagram Suria Malaysia, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Shuib bercerita tentang kenangan mengidam pel1k yang dialami oleh arw4h Siti Sarah Raissuddin ketika hamil anak-anak mereka dahulu.

Kata Shuib, ketika arw4h Sarah hamil anak sulung mereka iaitu Uwais Alqarni, Sarah mengidam makan sabun. Cerita Shuib lagi, Sarah mencuit sabun dan merasanya di lidah dan apabila ditegur oleh Shuib terus gelab4h Sarah dibuatnya.

Satu lagi kenangan mengidam yang terakh1r dapat Shuib penuhi adalah ketika Sarah hamil anak bongsu mereka, Ayash Affan. Mengidam hendak makan daging wagyu, alhamdulillah itu bakti terakh1r Shuib buat isteri tercinta dan Sarah tersenyum gembira apabila permintaannya itu dipenuhi.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telahpun mendapat perhatian daripada warganet. Antara komen-komen mereka yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Tgk muka shuib… nampak keterujaan dia bila dia cerita pasal arw4h… npk sgt dia btl2 kasih, sayang dan rindukan arw4h.. “

” Part ni sed1h.. Kdg terfikir.. Mcmmn soeb klw diberi giliran ganti dj lin dlm suria cinta.. Mesti syahdu gile malam tu.. “

” Saya yang nang1s tengok video ni, tiap kali cite n dgr psl arw4h mesti air mata betkung.. dgr lagu pun aku sed1h.. haihh rindunya tgk gelagat dia hari2 kt ig dia. inikan plak shuib dan family dia.. “

” Kuat betul Shuib.. kalau saya, tak tau lah nk cakap. Dgr radio menang1s.. tgk ig pn nang1s.. “

” Saya pun ikut nang1s. Sampai ke hari ini tiap kali nmpk gambar or video arw4h siti sarah mesti seb4k . Semoga syurga buat mu amin.. “

” Sed1h, seb4k nang1s dengar Shuib bercerita tentang arw4h Sarah ni. Ter0k saya nang1s lps suria pasang lagu arw4h.. “

” Sy menang1s dlm kereta otw ke office pagi tadi since shuib bercerita kenangan bersama arw4h dan tiba2 keluar lagu arw4h lagi bercucuran air mata yg keluar.. “

Betul kata Shuib, kalau isteri kita mengidam, suami berusahalah sebaiknya untuk tunaikan. Barangkali itu adalah permintaan terakh1rnya. Dalam senyuman Shuib masih nampak sed1h dan rindu pada arw4h Sarah. Semoga arw4h Sarah tenang di sana dan ditempatkan di kalangan orang-orang beriman.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Suria Malaysia, IG Ajak Shiro

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..