” Berdekah gelak part Zizan ni, ad0i sak1t perut gelak.. ” – Netizen

Video B4ttle MeleT0P Antara Abang-Abang Bomba Viral, Zizan Razak, Meerqeen, Pak Azad Dan Awal Ashaari Buat Peminat Terhibur. Memang Hebat Lah Abang Bomba, Padu Betul Markahnya. Part Zizan Paling Lawak, Gaya Je Lebih Ni Zizan, Haha !!

MeleT0P yang bersiaran setiap hari Selasa di saluran Astro Ria menampilkan Nabil Ahmad sebagai hos tetap dan pada minggu ini, Hawa Rizwana menemani Nabil sebagai hos jemputan. Ramai tetamu jemputan yang hang4t menyerikan MeleT0P untuk siaran minggu ini.

Meninjau akaun Instagram MeleT0P, telah dikongsikan beberapa buah video yang memaparkan gelagat abang-abang Bomba, Zizan Razak, Meerqeen, Pak Azad, Awal Ashaari, Anna Jobling dan Elizabeth Tan bermain b4ttle MeleT0P .

Setiap seorang perlu memuk0l button pada sebuah mesin menggunakan h0mmer yang disediakan untuk mendapatkan markah tertinggi. Setiap kekuatan puk0lan akan dikira scorenya dan akan tertera pada mesin tersebut.

Abang-abang Bomba yang gagah perk4sa menunjukkan kekuatan masing-masing dan rata-ratanya mendapat markah 400 ke atas. Sampai pada giliran Zizan, suasana menjadi gamat dengan gelak ketawa. Ad0i Zizan, lain pulak tempat dipuk0lnya. Gaya sebelum tu bukan main lagi lagaknya, hehe.

Jom tonton video di bawah ( video penuh di hujung artikel ) :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat video seterusnya )

Perkongsian ini telahpun mendapat perhatian daripada peminat. Rata-ratanya terhibur melihat telatah semua tetamu jemputan ini. Antara komen-komen peminat :

” Haha Zizan kelakar ter0k, dia buat apa pun kelakar haha. Memang pelawak semulajadilah Zizan ni.. “

” Part Awal lawak betul, sak1t perut gelak haha. Ng0k ngek lah Zizan ni pun, markah paling ‘ tinggi ‘ zan weh haha.. “

” Part zizan tu kelakar haha, suka tengok abam bomba pun terhibur dengan gelagat Zizan.. “

” Banyak kali ulang tgk tetap ketawa. tengok gelagat Awal paling lucu & semua menghiburkan Nabil PK Ajad Zizan Merqeen.. “

” Haha tak boleh blah part Zizan haha. Tak pernah tak lawaklah Zizan ni. Berdekah gelak part Zizan ni, ad0i.. “

” G1la tengok Zizan dengan hawa ni, sak1t perut gelak-gelak haha. Zizan kalau datang Melet0p mesti gelak besar.. “

” Part paling kelakar semalam, Awal dengan Zizan memang lawak. Abang bomba pun ketawa besar semua tengok haha.. Ni baru thorr sebenar haha.. “

Zizan memang suka membuat lawak, ketawa besar semua penonton di studio melihat gaya puk0lan dan markah Zizan tu, haha. Gaya tu sudah ada tapi ternyata abang bomba lebih kuat daripada Abang Long Fadil.

Tonton video penuh di bawah :

Silakan SHARE..

Sumber : IG Melet0p, Youtube Channel Melet0p

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..