” Bukan main yer, bau suami saya wangi yer.. ” – Fazura

Video Reaksi Fazura Ketika Diusik Oleh Peminat Semasa Sesi Live Bersama Fattah Amin Mencuit Hati Ramai. Amboi Fazz Nak Mar4h Ke Tu, Fattah Pun Pandai Cover. Makin Lawak Lah Fazz Ni !!

Fazura dan Fattah Amin antara pasangan yang disukai oleh ramai peminat. Keperibadian dan layanan pasangan ini terhadap peminat membuatkan Fattah dan Fazura menjadi pasangan selebriti pilihan ramai.

Meninjau akaun Instagram Berita Kopak, telah dikongsikan sedutan video yang memaparkan live Fazura bersama Fattah semalam yang diulangsiar daripada akaun Tik T0k Fazura.klstokis. Mempromosikan produk baru keluaran mereka, gelagat dan reaksi wajah Fazura ketika diusik oleh peminat menghiburkan ramai.

Salah seorang peminat yang bernama Ducati men1nggalkan komen ketika live sedang berjalan memuji Fattah dengan mengatakan Fattah berbau harum dan wangi ketika bertemu dengan Fattah baru-baru ini.

Fazura membuat mimik muka yang konon-konon mar4h apabila mendapat komen lain lagi yang memberitahu h1lang fokus kerana asyik melihat Fattah di sebelah Fazura. Sampai Fazz berseloroh ingin mengakh1ri live tersebut lagi dalam nada bergurau.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat comel oleh Fazura dan Fattah ini menarik perhatian peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat dikongsikan untuk pembaca :

” Haha comel la Fazura ni, Fazz ni memang kelakar. Terhibur sis tengok video Fazura dengan Fattah ni haha.. “

” Peminat pun suka mengus1k haha, comel betul Fazura. Dari dulu sampai sekarang suka dia.. “

” Adoi Sis terhibur sungguh, sporting Faz ni kak pun tengok kelakar boleh berlawak lagi. Semua nak fattah haha.. “

” Dye nmpak je mar4h t4pi lebih kpada bergurau dgn peminat dye I LOVE YOU Kak Fazura.. “

” Mar4h pn tetap cantik.. tak nampak mar4h pn semoga berbahagia hingga ke Jannah. Nak Mar4h tp Kena Sabar haha.. “

” Kelakar lah Fazura ni. ulang kali tengok, seronok tengok Fazz kena usik. Fattah pakai perfume apa eh, hehe tetiba curious.. “

” Dia punya aiiii tu haha, reaction dia comel sangat. Cute je muka Fazura menahan mar4h haha.. “

Macam-macam hal lah peminat, ada sahaja idea nak mengus1k Fazura. Fazura pun sporting melayan komen-komen peminatnya. Apa-apa pun, semoga Fattah dan Fazura bahagia selalu dan berkekalan sehingga ke akh1r hayat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Berita Kopak, IG Fazura , Tik T0k Fazura.klstokis

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..