” Nabil pun kuat betul meng0rek rahsia tu, terkedu Meerqeen. Haha.. ” – Netizen

Video Temubual Anna Jobling Dan Meerqeen Di Rancangan MeleT0P Raih Perhatian Peminat. Wah Anna Akhirnya Bongkar Status Hubungan Mereka. Reaksi Meerqeen Tu Unexpected Betul !!

Nama Anna Jobling dan Meerqeen menjadi sebutan ramai semenjak gandingan mereka dalam drama Melur Untuk Firdaus. Mempunyai bakat lakonan yang bagus, tidak hanya peminat dalam negara malah nama pasangan ini menjadi keg1laan di negara jiran, Indonesia juga.

Meninjau akaun Instagram MeleT0P, telah dikongsikan satu video yang memaparkan sedutan temubual antara hos MeleT0P, Nabil Ahmad dan Hawa Rizwana bersama Meerqeen dan Anna. Pasangan ini hadir sebagai artis jemputan untuk mempromosikan drama Ash dan Aish.

Nabil sempat mengus1k Meerqeen dan meng0rek rahsia tentang status sebenar hubungan antara Meerqeen dan Anna. Dek kerana kemesraan dan chemistry yang baik antara 2 selebriti ini membuatkan peminat meneka mereka sedang dilamun cinta.

Kata Anna, mereka sekadar berkawan dan bestfriend sahaja. Namun reaksi Meerqeen ketika mendengar Anna menyebut perkataan bestfriend itu membuatkan penonton tergelak. Nabil pun ambil kesempatan untuk provoke Meerqeen ye, sampai tersipu-sipu Merqeen dibuatnya.

Jom tonton video di bawah ( video penuh di hujung artikel ) :

Video perkongsian ini telahpun meraih hampir 7000 likes daripada peminat sehingga kini. Antara komen-komen peminat :

” Power couple MeerNa ni. Dengar boleh percaya jangan haha. Ayat selamat tu , si takde pape dan si best friend, faham je la haha.. “

” Haha comel je part anna pandang meerqeen lepas dia cakap ‘bestfriend’ as like dia dah expect meerqeen akan react.. “

” Kena cakap bestfriend terus member gelab4h, Anna memancing haha. Lawaklah Meerqeen tanya are you sure tu.. “

” Eh eh iye kah bestfriend hehe. Langsung dibalas ye ke haha. Nabil pun kuat betul meng0rek rahsia tu haha. terkedu meerqeen.. “

” Best Friends or Boy Friends annajobling ? Haha tak kan nak jujur Kat Media and Television.. tapi Meerqeen lain macam haha.. “

“BF itu best friend ke boy friend. Cuba pilih satu haha. Dgr blh jgn percaya.. tgk cara meme bila Ana ckp bestfrend.. are sure kata meme.. “

” Ketawa je Meerqeen, dengar Zul Arifin, Remy Ishak terus pan1k Meerqeen. Tak0t ker haha.. sweet sangat korang ni.. “

Lawaklah Anna dan Meerqeen ni, kali ni ter0k kena us1k dengan Nabil. Reaksi dan ayat Meerqeen tu macam ada apa-apa ke tu Meerqeen, hehe. Apa-apa pun, semoga Meerqeen dan Anna Jobling terus maju jaya dan lebih bersinar pada masa akan datang.

Tonton video penuh di bawah :

Silakan SHARE..

Sumber : IG Meletop, IG Meerqeen, Youtube Channel Melet0p

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..