” Kemain lagi masing-masing siram, semua nak balas dend4m. Haha.. ” – Netizen

Video Sekitar Majlis Bersiram Mas Idayu Raih Perhatian Peminat. Ad0i Habis Mommy Kena Bul1, Sampai Satu Tempayan Air Kena Siram. Bertabah Lah Mommy, Haha !!

Mas Idayu telahpun memaklumkan yang majlis akad nikahnya bersama Muhamad Sufian Isa bakal berlangsung pada 16 September akan datang. Menurut laporan Utusan Malaysia, Mas Idayu bakal menerima tajaan mencapai 7 juta ringgit untuk perkahwinannya ini nanti.

Meninjau akaun Instagram Mas Idayu, telah dikongsikan satu video yang memaparkan majlis bersiram Mas Idayu. Telaga Bunga Spa Royale Chulan menyempurnakan majlis ini dan ianya turut dihadiri oleh anak Mas Idayu.

Cantik dan berseri-seri Mas Idayu dalam persalinan berwarna putih. Dengan bunga-bungaan yang diletakkan di dalam sebiji tempayan, Mas Idayu disiram dengan air bunga tersebut. Adat mandi bunga ini kebiasaannya dilakukan untuk menaikkan seri wajah bakal pengantin.

Dalam video ini, dapat dilihat rakan-rakan Mas Idayu ‘membul1’ Mas Idayu dengan menyiramnya walaupun majlis telahpun selesai. Kata Mas Idayu, semua seperti balas dend4m sahaja. Last-last Mas Idayu mencebuk sendiri air, ger4m nampaknya tu mommy, hehe.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Mas Idayu ini telahpun mendapat daripada peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Sejuk sangat tu haha, sepertinya mereka balas dend4m ni haha. buat hal lah mommy ni.. mandi mommy siram hab1s semua haha.. “

” Kelakar mommy, nilah masa depa nak lepas ger4m kat mommy. Hari lain tak boleh confirm kena balik.. “

” Aduhai happening la Mommy ni. Nasib la sampai satu tempayan kena siram. Comel lah mommy ni.. “

” Kemain lagi masing-masing siram m0mmy kuat-kuat. Memang saja Balas dend4m Tu haha.. “

” Hab1skan je air tu mommy haha, ger4m tengok mommy ni. Kelakar pun ada, dend4m kesum4t tu.. “

” Haha mommy, lawak jugak mommy ni. Mommy kasi hab1skan air, bagus tak membazir. Naik seri mommy, lawak tul.. “

” Mommy mommy lawak betul mommy ni, mandi sendiri. Semua nak balas dend4m dengan mommy.. “

Kawan-kawan sememangnya membuatkan majlis menjadi meriah. Dalam gar4ng mommy, kelakarnya tu pun boleh tahan. Apa-apa pun, semoga majlis pernikahan Mas Idayu nanti berjalan dengan lancar sebagaimana yang dirancangkan dan berbahagia selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Mas Idayu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..