” Wah Pierre Andre, perghh rezeki Ryan lah.. ” – Netizen

Ryan Fahmi Bakery Kongsi Gambar-Gambar Bersama Pierre Andre Raih Perhatian Peminat. Wah Lama Betul Tak Tengok Pierre Andre. Gandingan Hebat, Bukan Kaleng-Kaleng Ni !!

Ryan Fahmi Bakery antara nama yang popular dan menjadi sebutan ramai masa kini. Terkenal dengan watak budak bedak, Ryan mencur1 perhatian ramai dan pernah muncul dalam rancangan Melet0p baru-baru ini.

Meninjau akaun Instagram Ryan Fahmi Bakery, telah dikongsikan beberapa keping gambar yang memaparkan Ryan bersama seorang pengarah dan pelakon lama, Pierre Andre. Turut sama kelihatan dalam gambar tersebut sahabat baik Ryan, Wan Chai.

Tidak dinyatakan atas projek apa Ryan bersama Pierre namun di kapsyennya cuma tertulis ‘ Lets Go Brother ‘. Melihat pada wajah Pierre membuatkan peminat teruja. Sudah lama peminat tidak melihat Andre semenjak Andre menyepi dari bidang seni.

Terubat kerinduan peminat dapat melihat gambar terbaru Andre ini. Pastinya ada usahasama antara Andre, Ryan dan Wan Chai yang bakal menghang4tkan lagi arena seni tanahair. Agaknya drama atau filem yang bakal jadi nanti, sama-sama kita nantikan.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Perkongsian oleh Ryan ini telahpun meraih lebih 40 ribu tanda suka daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Lamanya tak tengok abang Pierre Andre. Berlakon cerita h4ntu barangkali ni. Tak sabar nak tengok.. “

” Betul la salah satu bentuk rezeki ialah rezeki yg tidak disangka-sangka. Rezeki Ryan.. Lama tak jumpa Pierre.. “

” Lamanya tak tengok abang Pierre Andre. Rare dan unik ni, paling respect. Pergh come back baik bersama Ryan, nice.. “

” Saya masih menunggu video react nuke top 5 bro pierre andre.. lama tak up, smart lagi Pierra.. “

” Wah pierre andre, Perghh rezeki ryan lah… Sesungguh Allah swt dah tetapkan rezeki seseorang sama ada cepat atau lambat.. “

” Pierre andre, lama tak nampak pierre. asal muka pierre andre comel. lama dh tak muncul piere. tbaik ryan.. “

” Tahniah. Kembalinya Piere andre dengan korang dua. Best horror & thriller Director tu Ryan.. jangan buat pasey. Anyway Tahniah Ryan.. wa mesti support lu brother. Kasi pec4h ini kali.. “

Rezeki Ryan dan Wan Chai, alhamdulillah semakin mendapat tempat dua sahabat baik ini dalam bidang seni. Andre juga nampak maintain segak wajahnya. Semoga segala yang dirancangkan berjalan dengan lancar dan memberikan impak yang wow buat Ryan dan Pierre Andre.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ryanbakery, IG Khatijah Tan

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..