” Apalah perasaan Baba time edit and post video ni, aku menang1s weh.. ” – Netizen

Sharnaaz Ahmad Kongsi Video Dan Ucapan Khas Buat Mantan Isterinya, Noor Nabila Buat Peminat Seb4k. Ikhlas Sungguh Ucapan Terima Kasih Sharnaaz Tu. Happy Birthday Mummy Jebat !!

Hanya berselang beberapa hari ulangtahun kelahiran antara Sharnaaz Ahmad, Jebat Jayden dan Noornabila. Jika Jebat dan Sharnaaz berkongsi tarikh yang sama, Nabila pula menyambut hari lahirnya pada 3 September.

Meninjau akaun Instagram Sharnaaz Ahmad, telah dikongsikan satu video yang memaparkan thr0wback Nabila bersama Jebat. Disertakan dengan satu bingkisan khas buat Nabila, kapsyen oleh Sharnaaz ini menarik perhatian peminat.

Memulakan ucapannya dengan ayat happy birthday mummy, Sharnaaz mengucapkan terima kasih kepada Nabila kerana menjadi ibu yang terbaik untuk Jebat. Tidak hanya kasih sayang, malah didikan yang baik turut diatur dengan cukup baik untuk Jebat.

Jebat memang bertuah memiliki Nabila sebagai mommynya. Ucapan Sharnaaz ini membuatkan ramai peminat yang membaca kapsyen dan menonton video ini tersentuh hati. Betapa Nabila menyayangi Jebat lebih daripada dirinya sendiri.

Jom tonton video di bawah :

Lebih 77 ribu tanda suka telahpun direkodkan untuk posting ini sejak ia dimuatnaik. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Mamu toksah la duk buat kak teriak boleh dak, haishh menang1s weh tengok video sambil baca kapsyen tu.. “

” Aku pulak yang seb4k tengok video ni. Sed1h betullah kalau dengan dia orang ni tau. Take care you all.. “

” She a good mum.. No matter who she is.. She still there for her son.. Nobody is perfect.. Bt she is a gd mum for jebat.. “

” Menitik tak air mata baba masa edit video ni huhu. Salute lu bro, happybirthday Jayden, baba dan mommy.. “

” Bila baca story kalian hati sebak menitis airtmata. how positif dan profesional nya kalian. moga kalian bertiga sentiasa dirahmati dan dilindungi allah selalu.. aamiin.. “

” Untuk mencari yg sempurna tak semudah abc.. yg memberi kasih sayang pada anak walau terp1sah dgn ibu tulah insan yg terbaik dan sempurna.. “

” Walau tiada jodoh, silaturahim sesama manusia tetap terpelihara demi zuriat.. Respect lah.. “

” Rindu sharnaaz dgn nabila yang dulu2. semoga menjadi ayah dan ibu yang terbaik buat Jebat. beruntung jebat dapat ibu n ayah yang pandai jaga hati jebat. Hidup dlm kemewahan kasih sayang.. “

” Sayang tak harus memiliki, moga Allah kurniakan yang terbaik untuk korang bertiga. Apalah perasaan baba time edit and post video ni. happy birthday baba jebat and mummy nabiyyaaa .. “

Mamu muka sahaja nampak gan4s namun orangnya sangat penyayang dan lembut hatinya. Selamat ulangtahun kelahiran mummy Nabila, semoga bertambahnya usia Nabila dikurniakan kebahagiaan yang berpanjangan dan gembira selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sharnaaz Ahmad, IG Jebat Jayden

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..