” Amb0i comelnya dia, dah pandai tu nak gelak-gelak.. ” – Netizen

Video Anak Elisya Sandha, Bunga Elhaq ‘Berborak’ Dengan Nannanya, Sheila Rusly Buat Peminat Ger4m. Eeii Macam Faham Je Nanna Cakap Apa. Dah Pandai Ketawa, Comel Sangat Suara Tu Bunga !!

Sekejap sahaja masa berlalu, anak Elisya Sandha dan Uzair Haqimy bernama Bunga Elhaq bakal berusia 3 bulan tidak lama lagi. Bunga bukan sahaja menambahkan kegembiraan Elisya dan Haq malah Jinggo dan Sheila Rusly juga bahagia mempunyai cucu sulung mereka.

Meninjau akaun Instagram Bunga Elhaq, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Bunga ketika bersama Nannanya ini. Kedengaran suara Sheila menegur Bunga dan spontan si comel ini ketawa.

Alahai gembiranya hati seorang nenek mendengar suara cucu kesayangan sebegini. Pada fasa ini, memang seronok dapat melihat ketawa bayi. Terapi jiwa yang boleh membuatkan hati tenang dan rasa berbunga-bunga.

Perkongsian ini sehingga kini telahpun meraih lebih 1500 likes sejak ianya dimuatnaik. Ketawa bunga dengan senyuman manis tu membuatkan peminat juga naik ger4m. Cantik macam mummy walaupun muka dikatakan seiras dengan daddy.

Jom tonton video di bawah :

Seronok sangat Bunga dapat berborak dengan Nanna ni. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Masha Allah comel sangat bijaknya dia. Ger4mlah, g1g1t baru tahu nak k1ss gom0l gom0l little Bunga Elhaq ni. “

” Hi baby Bunga, comel rambut. Sedap suara ketawa Bunga ni, eeii buat hati Nanna lagi sayang nak t1nggal lama-lama.. “

” Comelnya Bunga, dah cerdik ni. Bunga yang solehah ni nak sembang-sembang dengan Nanna dia ni.. “

” COmelnya muka daddy la Bunga. Pandai dah tahu nak main, cepatnya dah besar. Macam faham nanna cakap sayang dia tu.. “

” Amb0i comelnya dia, dah pandai tu nak gelak-gelak. Dah pandai main ni, cerdik betul Bunga.. “

” Dah pandai nak berbual, time ni memang the best time. seronok dengar suara bunga ketawa tu, cute sangat seindah namanya Bunga.. “

” Suka tengok mata sepet dia, cerdiknya dah faham apa nanna cakap ye Bunga. Tergelak-gelak dengar suara nanna.. “

Alahai Bunga, sikit masa lagi mengekek lah ketawa tu. Mesti bertambah meriah rumah dengan suara Bunga. Semoga Bunga membesar dengan sihat selalu dan jadi anak serta cucu yang solehah untuk keluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Bunga Elhaq

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..