” Habis serangkap lap, sampai berkilat cable tu Jep kerjakan. Haha.. ” -Netizen

Video Jep Sepahtu Menyanyi Di Dalam Bas Buat Peminat Terhibur. Ad0i Jep, Ada Je Benda Lawak Yang Dibuatnya Tu. Sambil Menanyi Sambil Tangan Mengelap, Jaga Kebersihan Betul Ni !!

Para penyampai Sinar FM beberapa jam yang lalu dalam perjalanan untuk ke bandaraya bersejarah Melaka. Ini bersempena Jelajah Bola Sinar yang menampilkan personaliti Sinar x Superlawak FC bermain bola sepak melaw4n pasukan Melaka Legend.

Bertempat di Stadium Hang Tuah pada 3 September jam 4.30 petang ini pastinya peminat Sinar sudah bersedia menanti kehadiran mereka di sana. Meninjau akaun Instagram Sinar, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Jep Sepahtu ketika berada di dalam bas.

Jep duduk di kerusi paling hadapan dan menyanyikan lagu Bah4ng Asmara dendangan asal kumpulan Gamma. Jep seperti biasa, suaranya memang sedap didengar dan selalu menyanyi live di Sepahtu Reunion Live.

Penuh penghayatan Jep menyanyi namun kelakuannya sambil menyanyi sambil mengelap wayar microphone membuatkan peminat terhibur. Sariyanti juga turut men1nggalkan komen di posting ini. Ad0i Jep, sampai berkilat lah wayar tu kena gosok dengan Jep.

Jom tonton video di bawah :

Lebih 6000 tanda suka telahpun direkodkan sejak posting ini dikongsikan setakat ini. Rata-rata peminat terhibur melihat telatah Jep dan antara komen-komen mereka :

” Pegang wipe dettol ke tu Jep Sepahtu haha.. ” – Sari Yanti

” Kita pon dari tadi tenung ape yang disagat2 tu dengan wipe tissue tu. Betul betul jaga hygiene ye Jep hehe.. “

” SAmpai berkilat cable tu Jep kerjakan haha. Boleh masuk Geg4r Vaganza ni Jep, terbaik Jep.. “

” Duduk diam diam bang Jep hehe. Sampai karok pun tangan tu tak duduk diam eh. nasib suara tetap power.. “

” Terbaik Jep, ko selalu mengimbau kenangan pah1t dan manis my beloved ex soul partner.. “

” Serba bolehlah Jep ni, anak seni sharifah syed maulana al gruni.. masih layan oo sampai skrg citer silalitamplom.. “

” Lap wayar tu cara amik mood eh jepsepahtu ke kotor betul wayar tu haha. Menyempat tau tangan tu.. “

” Kenapa di lap2 wire mic tu jepsepahtu ? sambil2 amik mood menyanyi tu, nk bersihkan sekali ye.. “

” Sambil menyanyi sambil lap bacteria banyak. Hab1s serangkap lap, hab1s serangkap lap lagi haha. Jep ni memang lawak betul.. “

Jep Jep, ini baru betul menjaga kebersihan walau di mana pun berada. Semoga program Sinar pada petang ini berjalan dengan lancar sebagaimana yang dirancangkan dan beroleh kemenangan. Jangan lupa buat free k1ck hebat tu yer Jep.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sinar, IG Jep Sepahtu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..