” Suara ketawa Fatima memang terkej0t dengar, 1st time dengar ketawa Fatima.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Fazura, Nur Fatima Aisya Digeletek Oleh Daddynya, Fattah Amin. Amboi Fatima Kata Tak Gel1 Tapi Kemain Lagi Gelak Sampai Terjer1t-Jer1t. Comel Lah Nyanma Ni !!

Nur Fatima Aisya tidak hanya menjadi kesayangan Fazura dan Fattah Amin, malah si cilik ini menjadi kesayangan ramai peminat. Telatahnya yang banyak akal bersama wajahnya yang cantik itu membuatkan peminat suka melihat gelagat Fatima.

Meninjau akaun Instagram Lovelyfatima, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Fatima ketika bergurau bersama Fattah. Fattah ketika itu baru sahaja pulang dari Jakarta untuk promosi filem Mat Kilau di sana.

Suka betul Fatima apabila daddynya ada di hadapan mata. Ketawa Fatima yang penuh keceriaan itu menghiburkan Fattah. Fattah mengeletek Fatima pada bahagian perut dan suasana riuh dengan suara ketawa Fatima.

Apabila ditanya oleh Fattah samada gel1 atau tidak, Fatima menjawab tidak. Namun tuan punya badan ketawa kuat menahan rasa gel1. Eii Nyanma si buah hati daddy ni, 1st time dapat mendengar suara Fatima ketawa seperti ini.

Jom tonton video di bawah :

Ini pula telatah Fatima yang penuh bergaya dengan spek matanya. Alahai Fatima, serupa gaya mummynya ketika zaman kanak-kanak dahulu. Suka bergaya ye Fatima, senyuman tu membuatkan ramai yang cair lah.

Jom tonton video di bawah :

Video gelagat oleh Fatima ini membuatkan peminat ger4m melihatnya. Antara komen-komen peminat yang dapat dikongsikan :

” Alahai comelnya Fatima gel1 tapi suka ya. Aunty so ger4mlah dengar suara Fatima ni.. “

” Penggel1 betul rupanya baby Fatima Aisya ni. Suara ketawa dia, memang terkej0t dengar. Happy sangat main dengan daddy.. “

” Gel1 ke ? takk haha, kan dah kena lagi. Jawab tu bukan main tak, tapi ketawa dia kemain gel1 lagi.. “

” Alolo sukanya dia daddy dah balik, Kemain terjer1t-jer1t dia gelak. Sukanya Fatima, daddy and daughter bonding time.. “

” Ala seronoknya dia, 1st time dengar suara Fatima ketawa macam ni. Anak perampuan memang rapat dngn ayah.. “

” Comel Fatima, youre so beautiful. Stylo sangat macam mummy lah. Dah besar nanti mesti cantik.. “

” Banyaknya Fatima senyum dalam video ni, cantiklah dia. Cutenya dia dengan spek tu. Mata Nyanma cantik sangat ikut mata mummy.. “

Bahagia daddy ada buah hati kecil ini, pen4t lel4h bekerja pun h1lang apabila mendengar ketawa riang Fatima itu. Semoga Fatima membesar menjadi seorang anak yang solehah dan patuh kepada orang tuanya apabila dewasa kelak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Lovelyfatima, IG Bamtahdolly, IG Fattzurarangers

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..