” Beraninya Mira, tak tak0t ke pandang bawah tu gayat uii.. ” – Netizen

Video Dan Gambar-Gambar Mira Filzah Membuat Aktiviti Paragliding Di Switzerland Cur1 Perhatian Peminat. Fuh Mama Amir Ni, Betul-Betul Berani. Tinggi Tu Melayang Di Awan !!

Pada masa ini dan ketika ini, Mira Filzah bersama suaminya, Wan Emir Astar, pengurusnya Farha Diana serta team Uniqlo berada di bumi Switzerland. Kedatangan Mira ke negara beriklim sejuk ini bagi menjayakan photosho0t UNIQLO Malaysia Winter 2022.

Meninjau akaun Instagram Mira Filzah, telah dikongsikan beberapa keping gambar dan video yang memaparkan aktiviti mereka ketika berada di sana. Mira sememangnya diketahui peminat setianya suka akan aktiviti mencabar.

Mengambil peluang yang ada, Mira bertuah kerana Emir dan Farha juga mempunyai minat yang sama sepertinya. Aktiviti paragliding ataupun luncur udara tidak ada dalam tentative program mereka, namun Mira menyakinkan pengurusan Uniqlo untuk melakukan sho0t ini.

Bukan semua orang ada keberanian seperti Mira ini. Berada tinggi di atas awan, Mira mendapat pilot wanita sebagaimana yang diminta. Lihatlah pada video Mira, fuh boleh kec0t hati dan jantung berpusing-pusing apatah lagi apabila memandang pemandangan di bawah.

Jom tonton video di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Perkongsian oleh Mira ini telahpun mendapat perhatian daripada peminat dan antara komen-komen yang dapat kami kongsikan :

” Bestnya have fun Mira. Tak tak0t tinggi ke Mira, fuh kita tengok kita yang deg0p jantung laju.. “

” Comelnya Mira, teringin jugak nak paragliding tapi gayat hehe. Adventurous mama lah Mira ni.. “

” 10 kali repeat part Amir Mama is flyingg. Uishh berani lah Mira ni, kita yang tengok ser4m weh. Pandang bawah mau terkuc1l haha.. “

” Beraninya Mira, awesome lah. Tak tak0t ke pandang bawah tu, gayat uiii.. Dia siap ketawa lagi, salute lah. “

” Beraninya muka takde rasa tak0t pun. Mama Amir ni tuan je halus tapi jiwa besar. Best tengok.. “

” Kacang je eh fly tinggi-tinggi mira ni kan. Kita pulak yang ketar lutut tengok pemandangan dekat bawah tu . Mira boleh panggil Amir lagi.. “

” Happy anniversary Mira dan Emir. Wah teringat lak crash landing on you tengok Mira main luncur udara ni.. “

Memang berani sungguh Mama Amir, wanita berjiwa besar, salute lah Mira. Nanti Amir besar sikit bolehlah repeat bawa Amir pula melancong ke sini. Apa-apa pun, semoga segala urusan kerja Mira sepanjang di Switzerland berjalan dengan lancar.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Mira Filzah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..