” Suka betul dengar Fazeera ni bercakap, best jer.. ” – Netizen

Kembali Langsing Selepas Bersalin Dalam Tempoh Kurang Dari 2 Bulan, Ini Tips Perkongsian Isteri Fizo Omar, Fazeera Nazri. Wah 10 Kilogram Turun Dalam Masa Yang Singkat. Syok Dengar Fazeera Speaking !!

Memiliki bentuk badan idaman sememangnya menjadi impian setiap wanita. Tambahan pula apabila setelah melahirkan cahaya mata, pastinya banyak perubahan bentuk badan yang dirasai sebelum dan selepas melahirkan.

Meninjau ke akaun Instagram isteri Fizo Omar iaitu Fazeera Nazri, sebuah video di mana Fazeera berkongsi tips untuk menurunkan berat badan selepas bersalin. Ini kerana ramai memuji penampilan Fazeera yang kembali langsing dengan begitu pantas selepas bersalin.

Menurut Fazeera, dia tidak mengambil masa yang begitu lama untuk kembali langsing. Dalam tempoh kurang daripada 2 bulan, Fazeera berjaya menurunkan berat badannya sebanyak 10 kilogram. Wah, mesti ramai tak sabar ingin mencuba cara Fazeera.

Sehingga artikel ini ditulis, perkongsian video Fazeera ini telah menerima lebih daripada 4 ribu tanda suka daripada warganet. Ramai yang mengucapkan terima kasih atas perkongsian Fazeera yang begitu bermakna buat mereka yang ingin kurus.

Jom tonton video di bawah :

Selain itu, cara penyampaian Fazeera yang jelas juga mencur1 perhatian ramai. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” H0t mummy, discipline over motivation.. Thank you sharing this.. healthylifestyle this is the way to go.. cantiknya faz.. “

” Consistent, strong dan patience.. i love your english beb.. Thank u for ur advised .. love from singapore.. sweet.. “

” Suka dengar tone bila bercakap. Sungguh indah bila dengar jelas 1/1 ayt yg keluar .dan akk pun suka bila motivasi diri cara untuk mngatasi nya .. “

” Consistency, strong , patience don’t push yourself and see the results yess tq for advice.. Suke betol dgau si fazera nie ckp… Best jew… “

” Nice talk and full of motivation. Dont give up. InshaAllah.. .. tq dear. thanks faz for your advice… really appreciate it.. “

” Haah saya anak 5 tak sempat nak diet Sebab bf etc lani baru fokus badan balik. Kurus sangat pun tak lawa .. “

” Huhu but i bf my baby. I only start my diet after 8 month of postpartum. Alhamdulillah i am now 45kg. thanks totally agreed with u.. “

Wah, pastinya ramai yang tidak sabar untuk menurunkan berat badan dengan masa yang singkat selepas ini. Terima kasih kepada Fazeera Nazri atas perkongsian tips yang begitu bermakna ini. Teruskan dengan perkongsian motivasi lagi di media sosial. All the best.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fezyra Nesry

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..